وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحهایی به دو عامل بستگی دارد، افزود: حتماً باید آسفالت روی عرشه انجام شود که ما سطح نهایی عرشه را بتوانیم اجرا کنیم، چراکه این درزها حتماً باید همسطح با آسفالت عملیاتی شود و بهاصطلاح لبه ایجاد نکند.
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم عنوان کرد: با توجه به اینکه انعطافپذیری آسفالت و این درزها با یکدیگر متفاوت است ملزم به این امر هستیم و ابتدا آسفالت را اجرایی کردهایم تا یک مقدار ترافیک بر روی عرشه صورت بگیرد و آسفالت تراکم نهایی خود را داشته باشد و سپس بتوانیم آن را اجرا کنیم.
رشیدی نژاد تصریح کرد:همچنین موضوع دما مورد توجه است که باید زمانی آنها را اجرا کنیم که حتماً بر اساس طراحی صورت گرفته منطبق شود و این درزها در زمان و دمای خودش عملیاتی شود تا حداقل طول پل را بابت انبساط حرارتیاش داشته باشد و مشکلی در آینده برای جوعنها و پل ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات و روش اتخاذشده 10 روز زمان برای اجرای این جوعنها نیاز داریم و مسیر پس از گذشت این مدت بازگشایی خواهد شد.
لینک مطلب: | http://qomefarda.ir/News/item/44319 |