printlogo


به‌عنوان صاحب‌الزمان، حافظان امنیت انجام شد؛
صبحگاهی برای نشان‌دادن صلابت حافظان امنیت در قم
صبحگاهی برای نشان‌دادن صلابت حافظان امنیت در قم
کد خبر: 44594
صبحگاه مشترک لشکریان «صاحب‌الزمان، حافظان امنیت» امروز در فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این مراسم بیش ۲ هزار و هفتصد نفر از نیرو‌های یگان‌های امنیتی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع)، گردان‌های امنیتی بسیج، تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) و فراجا آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تهدیدی را اعلام کردند.
آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، دولت‌های استکباری و در رأس آن‌ها امریکا را ارباب اغتشاشات سال گذشته در ایران اسلامی دانست و گفت: با وحدت و همدلی ملت ایران، درایت رهبر معظم انقلاب و توانمندی نیرو‌های نظامی، هیچ اغتشاش و فتنه‌ای نمی‌تواند مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف والایش شود.
وی با بیان اینکه عده‌ای غرب‌زده، اسم اغتشاشات پاییز سال گذشته را اعتراض گذاشتند گفت: اهانت به عالمان دینی، مساجد و اعتقادات مردم هیچگاه یک اعتراض نیست؛ بلکه فتنه و اغتشاش و ظلم است.
آیت‌الله سید احمد خاتمی خطاب به حامیان و همراهان گروه‌های ضدانقلاب و بازیگران اغتشاشات در ایران گفت: همواره تمام فتنه‌ها و اغتشاشات در کشورمان شکست‌خورده و هر اغتشاش دیگری در ایران اسلامی محکوم به شکست است چرا که این کشور خانه امام حسین (ع) و دارای مردمی با بصیرت، مؤمن، ولایی و انقلابی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح کشورمان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره و تأکید کرد: امروز قدرت نیرو‌های نظامی کشورمان خاری بر چشم بدخواهان نظام و دشمنان قسم‌خورده ایست که بیش از ۴۰ سال است به دنبال ضربه‌زدن به ایران اسلامی و دورکردن مردم از آرمان‌های انقلاب هستند.
در ابتدای این مراسم نیرو‌های مسلح استان از مقابل جایگاه ستاد فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) سان دیدند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/44594