printlogo


با هزینه ۱۲ میلیاردتومانی؛
مدرسه خیر ساز شهید درودیان به بهره‌برداری رسید
مدرسه خیر ساز شهید درودیان به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 45786
دبیرستان خیر ساز شهید درودیان با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در منطقه پردیسان قم به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دبیرستان خیر ساز شهید درودیان با زیر بنای ۳ هزار و ۱۴۱ مترمربع و باهدف رفع کمبود مدرسه در شهرک پردیسان و از محل وصیت ثلث اموال حاج احمد آقاخان محب و به همت وصی ایشان آقای درودیان ساخته شده است.
این واحد آموزشی که به نام شهید سلمان درودیان در شهرک پردیسان نام‌گذاری شده است در اختیار نظام آموزشی استان قرار گرفته است.
برای ساخت این دبیرستان پسرانه هزینه ۱۲ میلیاردتومانی از سوی خیر و ۶ میلیارد تومان هم از طرف اداره کل نوسازی مدارس استان قم هزینه شده است.
رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز قم هم در این مراسم با اشاره به اینکه امسال ۳۳ مدرسه در قم به همت خیران در حال ساخت است، گفت: تاکنون ۷ مدرسه با ۷۰ کلاس درس افتتاح شده است.
وی افزود: در ماه‌های آینده هم ۵ مدرسه با ۶۲ کلاس و مجموعاً به مساحت ۱۵ هزار مربع تقدیم دانش‌آموزان و نظام تعلیم‌وتربیت استان خواهد شد.
سید ناصر اعلایی با اشاره اینکه ساخت مدرسه در شهرک فاطمیه و بلوار غدیر از نیازمندی‌های شهر قم است، افزود: در این ۲ منطقه با کمبود مدرسه روبه‌رو هستیم که در صورت اختصاص زمین از سوی مسئولان، خیران آماده ساخت مدرسه در این مناطق هستند




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/45786