printlogo


رئیس‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا:
کشور به رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی نیاز دارد
کشور به رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی نیاز دارد
کد خبر: 49359
رئیس‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه امروز نیازمند دولتی قوی و متعادل با مجلس هستیم، گفت: امروز کشور به رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی نیاز دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی شاهرودی شامگاه شنبه در جمع طلاب و فضلای شاهرودی مقیم قم با اشاره به معیارهای رئیس‌جمهور تراز انقلاب، اظهار داشت:  ولایت‌مداری، اعتقاد به مبانی نظام اسلامی، مدیریت و کارآمدی و رأی‌آوری را از شاخص‌ها و معیارهای رئیس‌جمهور تراز انقلاب است.
وی تصریح کرد: کشور به رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی نیاز دارد و مردم باید در انتخاب رئیس‌جمهور به شاخص توان مدیریتی در حل مشکلات برای عبور کشور از شرایط سخت و پیچیده توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به حساسیت انتخابات پیشرو عنوان کرد: بابصیرت مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب از این زمان‌حساس هم عبور خواهیم کرد.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب باید در پیگیری و عملیاتی‌سازی برنامه هفتم توسعه باقدرت ورود کند.
حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اولویت‌های رئیس‌جمهور آینده، گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید مقابله با تورم اقتصادی، اصلاح سیستم اداری، ساماندهی و مدیریت فضای مجازی را جز اولویت‌های اصلی خود قرار دهد.
وی اضافه کرد: امروز رئیس‌جمهور باید انتخاب شود که در مسیر مبارزه با استکبار و هدایت این جریان و خنثی‌سازی تحریم‌ها مقتدرانه وارد و اقدام کند.
رئیس‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به تفکرات غرب‌گرا برخی دولت‌ها، ابراز داشت: در برخی دولت‌ها توسعه سیاسی بر اساس مدل‌های غربی بود که این مسئله آثار مخربی داشت.
وی اضافه کرد: جایگاه ولایت‌فقیه در عبور از بحران‌های بزرگ ملی و بین‌المللی که در برخی موارد امکان تحمیل جنگ بر این سرزمین بود بسیار روشن است.
حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه تأکید کرد: کشور در شرایط سخت و پیچیده کنونی نیازمند تشکیل دولت قوی و متعامل با مجلس است.
رئیس‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات و کشتار ده‌ها هزار زن و کودک مسلمان توسط رژیم صهیونیستی، گفت: کشورهای یمن، عراق و سوریه و نیروهای جبهه مقاومت از فلسطین مظلوم و قهرمان حمایت کرده و می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس و سخت منطقه ائتلاف صهیونیستی و امریکایی شدیداً به دنبال به‌هم‌ریختن ثبات منطقه است البته به اعتراف خود صهیونیست‌ها امروز این رژیم با بحران فروپاشی روبرو است.
حجت‌الاسلام سعیدی تأکید کرد: در این شرایط نیازمند ایرانی مقتدر و باثبات هستیم تا بتواند این مجموعه شرایط را هدایت و دنبال کند و موج بیداری و خیزش دانشجویان غربی نیازمند نقش‌آفرینی هدایت گونه است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/49359