printlogo


مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم:
۸۲۳ دانش‌آموز تحت‌پوشش مؤسسه دارالاکرام قم هستند
۸۲۳ دانش‌آموز تحت‌پوشش مؤسسه دارالاکرام قم هستند
کد خبر: 50071
مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم گفت: ۸۲۳ دانش‌آموز و ۲۴ دانشجوی بی‌سرپرست و یا بدسرپرست در قم تحت پوشش این مؤسسه قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» منوچهر دهشیری افزود: از این تعداد، ۲۶۴ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۱۹۸ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و ۱۲۷ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند.

 وی اضافه کرد: ۲۴۰ دانش‌آموز یتیم، ۳۰۸ نفر فرزند طلاق، ۱۶ نفر پدر در حبس و ۴۹ نفر نیز پدر ازکارافتاده در تحت حمایت این مؤسسه هستند.

 وی ادامه داد: تاکنون ۲۰۴ دانش‌آموز با بهره‌مندی از خدمات این مؤسسه فارغ‌التحصیل و توانمند شده و نیازی به کمک مؤسسه ندارند.

 دهشیری بیان کرد: مؤسسه دارالاکرام دانش‌آموزان مستعد فاقد سرپرست و یا بدسرپرست را تحت پوشش قرار می‌دهد و ماهیانه از ۲۶۹ هزار تا ۹۵۷ هزار تومان بر اساس پایه تحصیلی و دستاوردهای تحصیلی پرداخت می‌کند.

 وی گفت: باتوجه‌به نرخ تورم سالیانه، اول مهرماه هر سال ۲۰ درصد به بورسیه دانش‌آموزان اضافه می‌شود.

 وی، نظارت درسی برای ارتقا سطح کیفیت تحصیل، برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق‌برنامه از جمله هوش مصنوعی، کامپیوتر و زبان، تهیه ۱۱۸ دستگاه تبلت و موبایل، تهیه ۹ دستگاه لپ‌تاپ و کامپیوتر و تهیه ۷۵۰ پک لوازم‌التحریر از جمله خدمات آموزشی مؤسسه به دانش‌آموزان بوده است.

 دهشیری افزود: مؤسسه دارالاکرام خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و مددکاری نیز به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهد.

 وی در پایان با تبریک روز خبرنگار با اشاره به حساسیت وظیفه اطلاع‌رسانی، گفت: انجام رسالت اطلاع‌رسانی و ایجاد رابطه دوسویه بین مردم و مسئولان کار بسیار ارزشمندی است.

 ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50071