printlogo


لیگ نخبگان آسیا؛
پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد
پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد
کد خبر: 50552
پرسپولیس در شبی که مقابل الاهلی پرستاره موقعیت‌های پرشماری داشت با گل ثانیه‌های ابتدایی فرانک کسیه شکست خورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» الاهلی عربستان و پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پر موقعیت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

ترکیب پرسپولیس شامل آلکسی گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، وحید امیری (کاپیتان)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون ارونوف و علی علیپور و با ذخیره‌هایی همچون مهرشاد اسدی، امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، سهیل صحرایی، سمیر حبوباتی، سعید صادقی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، امید عالیشاه، میلاد سرلک، لوکاس ژوائو و عیسی آل کثیر به سرمربی‌گری خوان کارلوس گاریدو در این بازی بود.

 ترکیب الاهلی عربستان شامل ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار، زیاد الجهنی، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو، فراس البریکان، ریاض محرز و ایوان تونی و به سرمربی‌گری ماتیاس یایسله بود.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

 قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند؛ اما در دقیقه ۲ و در اولین حمله تیم الاهلی، گل نخست بازی توسط فرانک کسیه به سود میزبان به ثمر رسید.

 دقیقه ۴ پرسپولیس صاحب موقعیت شد؛ اما داور در سوت خود دمید و خطای قرمزپوشان را اعلام کرد.

 دقیقه ۶ در پی خطای امیری روی بازیکن الاهلی، داور یک ضربه ایستگاهی از جناح راست برای میزبان اعلام کرد که در یک رفت‌وبرگشت، سفیدپوشان به کرنر رسیدند. ارسال کرنر به ضد حمله برای سرخپوشان تبدیل شد؛ اما در نهایت داور اعلام آفساید کرد؛ در دقیقه ۸ نیز علی علیپور توسط مدافع میزبان متوقف شد؛ اما داور اعلام خطا نکرد.

 دقیقه ۱۰ پرسپولیس بار دیگر آهنگ دروازه حریف کرد که ارسال قرمزپوشان از سمت راست توسط مدافع سفیدپوش مهار و دفع شد و در دقیقه ۱۱ شوت پای چپ فرشاد احمدزاده از کنار دروازه الاهلی گذشت.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

 پرسپولیس پس از دریافت گل حاکم مطلق توپ و میدان است و از جناحین و عمق، بارها دروازه میزبان را مورد تهدید قرار داد؛ در دقیقه ۱۵ پرسپولیس از جناح چپ توسط میلاد محمدی ارسالی را روی دروازه حریف انجام داد که این موقعیت توسط مدافعان میزبان مهار شد و در دقیقه ۲۰ شوت سروش رفیعی با اختلاف از روی دروازه الاهلی عبور کرد، دقیقه ۲۲ نیز ارونوف در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و پس از عبور از مدافع الاهلی، توپ زیر پای او ماند و این فرصت از دست رفت.

 دقیقه ۲۵ ارسال زیبای میلاد محمدی از جناح چپ با ضربه سر بازیکن میزبان دفع شد و دقیقه ۲۸ ارسال خوب و عمقی سروش رفیعی به العملود در شش‌قدم حریف نرسید و در ادامه، شوت علی علیپور در دستان دروازه‌بان میزبان قرار گرفت.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

 دقیقه ۲۹ پرسپولیس به ضربه ایستگاهی رسید. پاسکاری سرخپوشان با ارسال بلند ارونوف همراه شد که با دفع مدافعان سفیدپوش، بازی به جریان افتاد و دقیقه ۳۲ حمله پرسپولیس بار دیگر از جناح چپ با ارسال ارونوف، دروازه حریف را تهدید کرد.

 دقیقه ۳۳ حمله بازیکنان الاهلی توسط ایوب، به زیبایی مهار شد و پس از آن در دقیقه ۳۵ پرسپولیس توسط اوستون ارونوف صاحب ضد حمله و موقعیت شد که مدافع سفیدپوش سراسیمه او و توپ را مهار کرد و در ادامه، ایوب با یک ارسال خوب، توپ را به علیپور رساند و ضربه سر علیپور توسط گلر حریف مهار و در نهایت ضربه ارونوف از کنار دروازه میزبان گذشت.

 دقیقه ۴۰ حمله خطرناک الاهلی به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل شد و در ادامه، ارونوف در محوطه جریمه حریف متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و این صحنه به VAR رفت و طی آن، داور نظر خود را عوض کرد.

 پرسپولیس در نیمه دوم با یک تغییر وارد زمین شد و طی آن، امید عالیشاه به‌جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد و تیم حریف هم یک تعویض در دستور کار داشت.

 دقیقه ۴۶ حمله پرسپولیس با امید عالیشاه همراه شد و یک اوت دستی به دست آمد، پرتاب بلند امیری با دفاع سراسیمه مدافعان الاهلی به کرنر از جناح دیگر انجامید، ارسال عالیشاه با خطای مدافع سفیدپوش همراه شد؛ اما داور نظری به خطا نداشت و علیپور هم با مصدومیت جزئی مواجه شد.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

 دقیقه ۴۹ پرسپولیس تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت؛ اما در شش‌قدم پاس امیری مهار شد؛ در دقیقه ۵۰ حمله پرسپولیس به کرنر از جناح چپ تبدیل شد، پاسکاری قرمزپوشان با شوت عالیشاه همراه شد که توپ در اختیار گلر حریف قرار گرفت.

در دقیقه ۵۶ بازیکن الاهلی توسط کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. این صحنه هم به VAR رفت و پنالتی تائید شد که ضربه ریاض توسط گندوز دفع شد.

حملات پرسپولیس یکی پس از دیگری دروازه حریف را به شدت تهدید می‌کرد بطوریکه در دقیقه ۷۴ ارونوف از چند بازیکن الاهلی گذشت و ضربه او به مدافع سفیدپوش برخورد کرد و دفع شد و در دقیقه ۷۷ پرتاب بلند وحید امیری با ضربه سر گولسیانی از کنار دروازه میزبان گذشت.

پرسپولیس با ۱۰۴ دقیقه حمله شکست خورد

در نیمه دوم حملات پرسپولیس به طور مستمر فشار زیادی روی دروازه میزبان می‌آورد اما راه به جایی نمی‌برد تا در نهایت این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی خاتمه یافت.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50552