printlogo


مدیرعامل شرکت گاز قم اعلام کرد:
آمادگی شرکت گاز قم برای شروع فصل سرد
آمادگی شرکت گاز قم برای شروع فصل سرد
کد خبر: 50587
مدیرعامل شرکت گاز استان قم از آمادگی‌بخش‌های ستادی و عملیاتی این شرکت برای عبور از فصل سرد سال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از شرکت گاز قم، مرتضی خوش‌لهجه امروز در جلسه مدیریت بحران سوخت استان، اظهار کرد: شرکت گاز استان قم از ابتدای سال جاری تاکنون به‌صورت منظم و هفتگی اقدام به برگزاری جلسات مدیریت بحران سوخت کرده است.
 وی با بیان اینکه این جلسات با حضور نمایندگان صنایع، اصناف، و ادارات و دستگاه‌های مختلف استان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جلسات، هماهنگی هرچه بیشتر و ارائه راهکار‌های عملی و مناسب برای مقابله با بحران ناترازی سوخت است.
 خوش‌لهجه بهره‌گیری از تجربیات دو سال اخیر را از جمله نکات کلیدی مقابله با بحران ناترازی سوخت عنوان کرد و ادامه داد: باتوجه‌به تدابیر و اقدامات اتخاذ شده دررابطه‌با پایداری شبکه گازرسانی استان، امیدواریم که فصل سرد امسال را نیز بدون بروز مشکل پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم در بخش دیگری از اظهارات خود بر اهمیت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی تأکید کرد و در ادامه توضیح داد: بر همین اساس آگاه‌سازی مردم نسبت به لزوم صرفه‌جویی و نکات مرتبط با آن در دستور کار شرکت قرار دارد.
خوش‌لهجه اضافه کرد: درصورتی‌که افراد یک جامعه نسبت به تبعات یک مشکل آگاه باشند و با خادمان خود در دستگاه‌های دولتی و اجرایی احساس همدلی کنند، نسبت به سیاست‌های در نظر گرفته شده از سوی مقامات و نهاد‌های بالادستی نیز همراهی بیشتری خواهند داشت.
وی در پایان با بیان اینکه تمامی نیرو‌های امدادی و عملیاتی شرکت گاز استان قم به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد تا از هرگونه اختلال در جریان گاز جلوگیری شود، گفت: همه تلاش‌های این مجموعه برای اطمینان از تداوم جریان گاز در سطح استان صورت می‌گیرد.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50587