printlogo


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
جبهه حق عقب نخواهد نشست
جبهه حق عقب نخواهد نشست
کد خبر: 50710
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت تأکید کرد: در سخت‌ترین شرایط هم جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت‌قدم خواهد ایستاد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»، در این بیانیه‌ آمده است: جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان در بیروت و منطقه ضاحیه بار دیگر اوج سفاکی و فساد این غده سرطانی را آشکار کرد.
بیانیه ادامه یافته است: مردم آزاده جهان مات و مبهوت این‌همه رذالت و قساوت هستند و سکوت تنها عملی است که از مدعیان حقوق بشر و انسانیت دیده می‌شود. در مقابل اما شیطان بزرگ آمریکا هر روز بر حمایت خود از این جنایت‌ها می‌افزاید و با حمایت‌های مالی و تسلیحاتی بر آتش فتنه صهیون می‌دمد.
بیانیه حاکی است: تاریخ در صفحات خود بارها جنایت جانیان و خونریزی سفاکان را ثبت کرده است، اما در مقابل خونخواری رژیم کودک کش اسرائیل، قلم نیز اشک‌بار است و توان ثبت این‌همه سیاهی را ندارد.
در این بیانیه‌ آمده است: ‌ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم‌کردن حملات تروریستی رژیم اشغالگر قدس در بمباران مناطق مسکونی با بمب‌های سنگین سنگر شکن، این حوادث خونین را به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد، در سخت‌ترین شرایط هم جبهه حق و توحید عقب نخواهد نشست و با استقامت و اتکال به وعده‌های الهی، در موضع قدرت خود ثابت‌قدم خواهد ایستاد. «فَاصبِر إِنَّ وَعدَ اللَّهِ حَقٌّ و لا یَستَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یوقِنونَ».
بیانیه حاکی است: پیروزی مؤمنین، وعده تردیدناپذیر الهی است و با استمرار مبارزه و تحمل سختی‌ها به دست می‌آید. ما و همه جبهه مقاومت هیچگاه از طبیعت وحشیگری مستکبران دچار ترس و تعجب نخواهیم شد و در مقام «وَ مَن یَتَوَکَّلۡ عَلَی ٱللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُۥٓ» در آرامش و اطمینان قلبی به سر می‌بریم. لازم است امت اسلامی بیش‌ازپیش در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین، در میدان مجاهدت حضور داشته باشند و از هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت کوتاهی نکنند.
بیانیه ادامه یافته است: سقوط اسرائیل غاصب حتمی است و استکبار و تمام شیاطین حامی آن، به‌زودی در قعر آتش خشم الهی خواهند سوخت. مجاهدان راه اسلام به فرمان الهی «وَلا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ أَنتُمُ الأَعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ» باور دارند و این باور یعنی قدرتی شکست‌ناپذیر.
رژیم صهیونیستی روز گذشته مناطق جنوب لبنان از جمله بخشی از مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات وحشیانه خود قرارداد که در جریان این حملات تعدادی از شهروندان لبنانی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زیر آوار مدفون شدند
رسانه‌های خبری گزارش دادند شب گذشته، رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کرد که این حملات همچنان نیز ادامه دارد.
ساختمان مناطقی همچون «الکفاءات»، «الشویفات»، «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت زیر آتش شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50710