printlogo


قم فردا گزارش می‌دهد؛
نابودی رژیم صهیونیستی با تحقق امت واحده
نابودی رژیم صهیونیستی با تحقق امت واحده
کد خبر: 50844
امروز جبهه مقاومت و تمام مسلمانان در دنیا خواهند نابودی رژیم صهیونیستی هستند که یکی از اقدامات مهم در این مسیر تشکیل امت واحد است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار با انجام عملیات افتخارآمیز «وعده صادق ۲» رژیم صهیونیستی را در چارچوب قوانین بین‌المللی و در اقدامی مشروع و قانونی به‌شدت تنبیه کرده و به‌نظام سلطه و مشخصاً آمریکا نیز اخطار داده که در صورت شرارت و عکس‌العمل از سوی تروریست‌های صهیونیست علیه هریک از «صنایع نفت و گاز»، «صنایع هسته‌ای» و… با پاسخی کوبنده، تمامی زیرساخت‌های رژیم در سرزمین‌های اشغالی را به‌کلی نابود خواهد کرد.

فروپاشی اسرائیل نزدیک است
ایران همیشه ثابت کرده است که در دفاع از تمامیت ارضی خود کوتاه نیامده و شعاری عمل‌نکرده است از همین رو مهدی جمشیدی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: موشک‌های ایران توانست گنبد آهنین را در هم بشکند و اتفاقی تاریخی را رقم بزند.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در حیرت هستند که چگونه در کمترین زمان ایران توانست دویست موشک به اسرائیل پرتاب کند و بسیاری از آن‌ها هم به مواضع نظامی و امنیتی اصابت کرده که خسارات فراوانی به بار آورده است.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه استحکام گنبد آهنین را تمام دنیا دیدند، گفت: در این حمله از طریق رسانه‌ها و شبکه اجتماعی به‌وضوح دیدیم که چه بر سر رژیم صهیونیستی آمد و آن شوکت پوشالی آن‌ها از بین رفت.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون این مقدار تحقیر نشده بود و تمام دنیا دیدند که چگونه موشک‌باران شدند و امنیت آن‌ها به خطر افتاد. رژیم صهیونیستی فهمید که وعده ایران شعار توخالی نیست و باکسی تعارف ندارد.
جمشیدی با اشاره به اینکه فروپاشی اسرائیل نزدیک است، خاطرنشان کرد: حمله اخیر نشان داد که اسرائیل شکننده و آسیب‌پذیر است و طبق وعده رهبری فروپاشی این رژیم خیلی نزدیک است.

جنایت‌های یک سال اخیر رژیم جعلی اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی نشان می‌دهد اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و آن‌ها می‌دانند که در حال فروپاشی و نابودی هستند از همین رو برای حفظ خود و جلوگیری از نابود شدن دست به هر اقدام و جنایتی می‌زند تا از شکست فرار کند اما تمام این اقدامات بر سرعت نابودی آن‌ها اضافه می‌کند.
در این سال‌ها بر وحدت جوامع و دولت‌های اسلامی در مسیر نابودی اسرائیل و آزادی قدس بسیار تأکید شده است که تا زمانی که کشورهای اسلامی در مقابل اسرائیل کودک کش یک‌صدا نشوند مسیر نابودی این رژیم جعلی کند پیش خواهد رفت.

اسرائیل با تحقق امت واحده در منطقه نابود می‌شود
از همین رو  آیت‌الله کعبی، عضو خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز دشمن در حال سوءاستفاده از تفرقه است، گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با استفاده از تفرقه مسلمانان و با استفاده از انفعال برخی از مسلمانان، متأسفانه کشتارجمعی را در غزه شروع کرد و امروز هم در لبنان در حال ادامه دادن است و اگر امت اسلامی در مقابل این جنایت‌های اسرائیل متحد نشود این جنایت‌ها را در یمن، سوریه، عراق و... پیاده می‌کند.
وی اضافه کرد: دشمنان باهم افزایی که با یکدیگر دارند؛ رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی؛ در مقابل مسلمانان ایستاده‌اند اما مسلمانان متأسفانه در سایه تفرقه، ترس، انفعال و سکوت و در برخی موارد هم همراهی با دشمن جز برنامه‌های آن‌ها  شده است.
آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که ملت‌های اسلامی بیدار شوند و فشارهای خود را بر کشورهایی که با دشمن همراهی می‌کنند و یا سکوت می‌کنند بیشتر کنند. تا زمانی که امت اسلامی بیدار نشود و علیه دشمن متحد نشود و رهبری واحد پیدا نکند مقتدر نمی‌شود.
وی ادامه داد: امت ضعیف طعمه گرگ‌ها می‌شود و امت قوی و پیشرفت، نمونه و پیشتاز خواهد شد و اقتدار امت اسلامی در سایه هم‌دلی و هم‌افزایی و اراده و عزم قوی ملت‌های مسلمان در کنار رهبری مشترک و دشمن‌شناسی به وجود می‌آید.
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به عوامل اقتدار امت اسلامی، تصریح کرد: پیشرفت علمی، پیشرفت اقتصادی، هم‌بستگی سیاسی و اجتماعی از عوامل اقتدار امت اسلامی است و همه این مسائل در پرتو شعار «انما المؤمنون اخوة فاصلحوا بین اخویکم واتقوا الله لعلکم ترحمون» محقق خواهد شد.
وی گفت: ما باید برادری اسلامی را تحکیم کنیم و امروز تجلی این برادری اسلامی کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان است. تشکیل صندوق مشترک امت اسلامی برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان راه را برای اتحاد امت اسلامی هموار می‌کند.

رهبر معظم انقلاب در ۱۵ فرودین سال ۱۴۰۲ فرمودند: ما گفتیم رژیم‌صهیونیستی  ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند،  خودشان عجله کردند و زودتر  می‌خواهند بروند؛ انشالله که هر چه سریع‌تر شاهد نابودی این رژیم جعلی و پایان جنایت‌های این رژیم خبیث در منطقه باشیم.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50844