printlogo


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:
۵۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ قم به عملیات منجر می‌شود
۵۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ قم به عملیات منجر می‌شود
کد خبر: 50863
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه بیش از نیمی از تلفن‌های دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به عملیات منجر می‌شود، گفت: همکاران ما در کلانتری، پاسگاه، راهور و پلیس‌راه آماده خدمات‌رسانی به تماس‌گیرندگان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ منوچهر نصیری با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیس سامانه ۱۱۰ است، گفت: تعدادی از همکاران زبده و مجرب ما در این مرکز به‌کارگیری شدند که به‌صورت مرتب و مداوم در زمینه نحوه برخورد با مردم و پاسخگویی درست به مردم آموزش داده می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف همکاران ما در سامانه ۱۱۰، دریافت پیام و خواسته مردم است، تصریح کرد: خواسته تماس‌گیرندگان ممکن است در زمینه حادثه تصادف، درگیری یا موارد دیگری باشد نیازی به حضور پلیس است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه دودسته فوریت داریم، عنوان کرد: در مرکز فوریت‌های پلیسی تماس مردم به چند دسته تقسیم می‌شود که بعضی‌ها منجر به عملیات می‌شوند و نیاز به حضور است؛ اما بعضی نیاز به حضور پلیس نیست و فقط راهنمایی می‌کنند.
نصیری با تأکید بر اینکه بیش از نیمی از تلفن‌های دریافتی از مرکز منجر به عملیات می‌شود، گفت: همکاران ما در کلانتری، پاسگاه، راهور و پلیس‌راه آماده خدمات‌رسانی به تماس‌گیرندگان هستند.
وی افزود: اگر تماس مربوط به تصادفات خسارتی باشد همکاران پلیس‌راه و راهور و اگر درگیری یا مزاحمتی باشد گشت‌های انتظامی ما ورود و صورت‌جلسه تنظیم می‌کنند. صورت‌جلسه را تحویل شاکی یا مخاطب می‌دهند و سایر مراحل را به کلانتری انتقال می‌دهند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم به سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و گفت: در این سامانه مردم پلیس ما هستند و ما گزارش‌ها، انتقادات و پیشنهادها مردمی را دریافت و ضبط می‌کنیم. در این سامانه به همه تماس‌ها رسیدگی و در صورت نیاز به رده‌های بالاتر ارائه داده می‌شود.


انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50863