printlogo


فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:
نصب پابند الکترونیکی بر پای ۶۰ سارق سابقه‌دار
نصب پابند الکترونیکی بر پای ۶۰ سارق سابقه‌دار
کد خبر: 50867
فرمانده انتظامی استان قم گفت: نصب پابندهای الکترونیکی برای سارقانی که بیش از چهار فقره سرقت در سوابق آن‌ها موجود است در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و تا کنون این پابندها برای ۶۰ نفر در مرحله اول نصب شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار محمدرضا میرحیدر به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد: در مرحله اول طرح، این ۶۰ نفر پابند گرفتند و رصدی در سامانه‌هایی که در اختیار داریم انجام می‌دهیم تا تمام سارقان بالای چهار فقره سرقت در استان قم دارای این پابندها شوند.

 وی ادامه داد: اکثر سارقان در استان قم غیربومی هستند و از همین تریبون به سارقان سابقه‌دار هشدار می‌دهیم یا سکونت خود را از این استان خارج کنند و یا اگر قصد ماندن دارند، پابند را روی پاهای آن‌ها نصب خواهیم کرد.

 فرمانده انتظامی استان قم در ادامه گفت: در ارتباط با رده دیگر سارقان، به کسانی که سه سابقه سرقت و کمتر دارند نیز توصیه می‌شود توبه کنند و از رفتار خود به‌عنوان مزاحم برای سایر آحاد جامعه دست برداشته و تغییر مسیر دهند و در غیر این صورت در مراحل بعدی این طرح مشمول نصب پابند بر روی پاها می‌شوند.

 وی بیان کرد: در ارتباط با کاهش سرقت نیز استان قم سال گذشته رتبه دوم کشوری را با کاهش ۱۶ درصد سرقت را داشتیم و امسال نیز وضعیت خوب است و ۲۳ درصد در نیمه اول سال کاهش سرقت در استان قم را داریم و امید است تا پایان سال شرایط بهتری داشته باشیم.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50867