printlogo


جانشین فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد:
فعالیت ۵۸ سرویس جاسوسی در خصوص ایران
فعالیت ۵۸ سرویس جاسوسی در خصوص ایران
کد خبر: 50921
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه طبق اعلام دشمنان نقاط قوت ایران رهبری، برنامه هسته‌ای و مقاومت است، گفت: امروز طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵۸ سرویس جاسوسی از کشورهای مختلف در خصوص ایران و مسائل مربوط به ایران در حال فعالیت هستند.
سردار مهدی کبیری‌پور در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال است که کشور با تمام مشکلات و توطئه‌ها مانند ترور، جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و ترکیبی، جنگ نرم فرهنگی و نفوذ  در حال حرکت است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باوجود تمام این دشمنی‌ها همچنان باقدرت در حال حرکت روبه‌جلو است و بر اساس برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای و دروغ، هرروز قدرتمندتر می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به نقش جوانان در این مسیر، گفت: انقلاب اسلامی هرروز به اهداف تعیین‌شده نزدیک‌تر می‌شود و در این مسیر در حال حرکت است و این موضوع توسط دشمنان و مخصوصاً سرویس‌های جاسوسی در حال رصد است.
وی بیان کرد: امروز طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵۸ سرویس جاسوسی از کشورهای مختلف در خصوص ایران و مسائل مربوط به ایران در حال فعالیت هستند اما باوجود همه این دشمنی‌ها بازهم انقلاب به لطف خداوند در حال حرکت روبه‌جلو است.
کبیری پور با اشاره به اینکه چهار نقطه قوت در اسناد ملی آمریکا برای ایران مشخص‌شده است، عنوان کرد: طبق این اسناد دشمن این نقاط قوت را موردحمله قرار داده‌اند.
وی اضافه کرد: اولین نقطه قوت ایران را رهبر معظم انقلاب مشخص کرده‌اند که سرچشمه و نقطه کانونی قدرت ملی و بین‌المللی ایران عنوان کرده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه برنامه هسته‌ای ایران نقطه قوت دوم است، گفت: دشمن در مسئله هسته‌ای به دنبال مسئله دانش هسته‌ای است و در این خصوص به دنبال ضربه زدن به ایران است.
وی تصریح کرد: نقطه قوت بعدی ایران در اسناد دشمنان، برنامه منطقه‌ای یعنی جبهه مقاومت اعلام‌شده است.
کبیری پور اضافه کرد: تا زمانی که ایران از جبهه مقاومت حمایت می‌کند و پشتیبان اصلی آن‌ها است این دشمنی‌ها ادامه دارد و برای مقابله با ایران در این زمینه راهبرد اصلی اسرائیل و آمریکا، آشوب در ایران و جدا کردن مردم از حاکمیت و جبهه مقاومت است.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50921