printlogo


فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع):
سلطه‌پذیری از خطوط قرمز نظام و اسلام است
سلطه‌پذیری از خطوط قرمز نظام و اسلام است
کد خبر: 50955
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه پذیرش سلطه دشمن بر کشور از خطوط قرمز نظام و اسلام است، گفت: نسخه امروز امت اسلامی برای پیروز شدن بر دشمن بازگشت به اسلام ناب محمدی و خروج از سلطه دشمنان مانند اسرائیل و آمریکا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار محمدرضا موحد شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره‌ی شهدا در شهرستان جعفرآباد با اشاره به اینکه اقتدار امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثار رزمندگان است.
وی ادامه داد: باید دفاع مقدس و حماسه‌های رخ داد در آن را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم و نگذاریم تحریف شود.
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه امام فرمود ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس ثابت کرد که برای عزت خود می‌تواند سال‌ها با دشمن بجنگد.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس خروجی‌های بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها اقتدار و بازدارندگی امروز کشور و دیگری مکتب شهید سلیمانی و سید حسن نصرالله است.
موحد با اشاره به دستورات خداوند در مواجهه با دشمن، گفت: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نمی‌شود مگر اینکه ما از اسلام ناب محمدی دست‌برداریم. هرکجا کوتاه آمدیم علاوه بر اینکه دستاوردی نداشتیم ضرر هم کردیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق دستورات قرآن در هر جا مقابل دشمن مقاومت کردیم امداد الهی هم به ما کمک و توانستیم مشکل را حل کنیم .
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه تجهیز در برابر دشمن از دیگر دستوارت خداوند است، ابراز داشت: باید همیشه در مقابل دشمن آماده بود و توان مقابله و دفاع خود را بالا برد که همین اقدام اثر بازدارندگی دارد.
وی تأکید کرد: در مسئله آمادگی و آماده بودند مسئله ایمان و معنویت یکی از عناصر بسیار مهم است و خداوند همیشه جبهه حق را کمک خواهد کرد.
موحد با اشاره به اینکه عدم پذیرش سلطه دشمن از دیگر دستورات قرآن است، گفت: مسئولین کشور در هر جایگاه خدمتی نباید قراردادی را قبول کنند که منجر به پذیرش سلطه دشمن بر جمهوری اسلامی شود که این از خطوط قرمز نظام و اسلام است.
وی تصریح کرد: نسخه امروز امت اسلامی برای پیروز شدن بر دشمن بازگشت به اسلام ناب محمدی و خروج از سلطه دشمنان مانند اسرائیل و آمریکا است.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50955