printlogo


طی ۴هفته برگزار شد؛
برگزاری مسابقات اسکیت سه‌گانه استان قم
برگزاری مسابقات اسکیت سه‌گانه استان قم
کد خبر: 51025
مدیر آکادمی اسکیت فونیکس با اشاره به برگزار مسابقات اسکیت استان قم اظهار داشت: مسابقات طرح سه‌گانه اسکیت برای اولین‌بار در استان قم با حضور ۳۵۰ شرکت‌کننده طی ۴هفته در رده‌های سنی مختلف به میزبانی آکادمی اسکیت فونیکس با همکاری هیئت اسکیت استان قم برگزار شد.
مجید نوش‌آبادی مدیر آکادمی اسکیت فونیکس در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   با اشاره به برگزار مسابقات اسکیت استان قم اظهار داشت: مسابقات طرح سه‌گانه اسکیت برای اولین‌بار در استان قم با حضور ۳۵۰ شرکت‌کننده طی چهار هفته در رده‌های سنی مختلف به میزبانی آکادمی اسکیت فونیکس با همکاری هیئت اسکیت استان قم برگزار شد.
 وی با اشاره به اینکه اسکیت شاخه‌های مختلفی دارد، بیان داشت: برای برگزاری این مسابقات باتوجه‌به وجود شاخه‌های مختلف اسکیت، سه مهارت را در نظر گرفته و مسابقات سه‌گانه اسکیت برای ارزیابی ورزشکاران برگزار شد که در این مسابقات ایستگاه‌های مختلفی با توجه مهارت‌های مختلف شامل سرعت، ایستگاه سرعت و اسپید اسلالوم برگزار شد.
 مدیر آکادمی اسکیت فونیکس با اشاره به مراحل این مسابقات گفت: در هفته اول مسابقه سرعت برگزار شد که ورزشکاران مسیری مشخص را با سرعت طی می‌کنند و در هفته دوم مسابقه ایستگاهی برگزار شد که در ایستگاه‌های مختلف ورزشکاران به‌صورت کراس اور و بکوارد حرکت می‌کنند.
 وی در ادامه افزود: در هفته سوم اسپید اسلالوم برگزار شد به این صورت که ورزشکاران از بین ۱۴ مانع بافاصله ۸۰ سانتی‌متر با یک پا رو زمین حرکت می‌کنند و هفته چهارم هم مسابقات میکس سه هفته قبل در غالب یک مسابقه در چند ایستگاه سرعت و اسلالوم برگزار شد.
 نوش‌آبادی با اشاره به نحوه امتیازدهی به ورزشکاران افزود: هر هفته امتیازات ورزشکاران محاسبه می‌شود و در پایان هفته چهارم مجموع امتیازات کسب شده طی این مسابقات مشخص‌کننده نفرات برتر خواهد بود.
 وی با اشاره به حضور ورزشکاران در این مسابقات خاطرنشان کرد: این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار شد که کوچک‌ترین ورزشکار ۳ساله بود و تقریباً در هر هفته از این رقابت‌ها بین ۹۰ تا ۱۱۰ ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.
 مدیر آکادمی اسکیت فونیکس با اشاره به همکاری هیئت اسکیت استان قم در این مسابقات بیان داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی آکادمی اسکیت فونیکس و با همکاری هیئت اسکیت استان قم برگزار شد و به‌رسم یادبود به تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقات گواهی شرکت و یادبود اهدا گردید و به نفرات برتر این مسابقات طی هر هفته مدال و در مجموع چهار هفته به نفرات برتر حکم، مدال و جایزه اهدا شد.



انتهای خبر /


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51025