printlogo


با تمرکز بر منابع مرتبط با سیره امام رضا (ع)؛
سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فراخوان شد
سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فراخوان شد
کد خبر: 51040
سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فراخوان شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، این جشنواره در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی، با تمرکز بر منابع مرتبط با سیره امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود و بخش ویژه جشنواره هم با محوریت پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم و به شیوه الکترونیک فراخوان شده است.
منابع سیزدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال تفکیک شده است.
کتاب‌های «لالا لالا کبوتر بال داره» اثر علی‌محمد مؤدب از انتشارات به نشر و «بچه‌ها سلام» اثر سید محمد مهاجرانی از انتشارات مدرسه، منابع معرفی شده برای رده خردسال (زیر ۷ سال) معرفی شده است.
کتاب‌های «لشکر کلمات» اثر مریم کوچکی از انتشارات به نشر و «۱۰ قصه از حضرت محمد (ص)» اثر محمدرضا سرشار از انتشارات قدیانی، منابع بخش کودک (۸ تا ۱۲ سال) این جشنواره است.
کتاب‌های «به‌شرط آفتاب» اثر لیلا شمس از انتشارات شهید کاظمی، «سفر به قلعه خورشید» اثر رقیه بابایی از انتشارات جمکران و «چهره تو قبله هر شاعر است» اثر کمال السید از انتشارات شهید کاظمی، منابع بخش نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) خواهد بود و برای بخش جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) کتاب‌های «پاسخ‌های امام رضا (ع) به چهل پرسش قرآنی» از انتشارات به نشر و «به امین بگو دوستش دارم» اثر مریم راهی از انتشارات نیستان معرفی شده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و ارسال آثار می‌توانند تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ به نشانی www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51040