printlogo


در مراسمی به‌صورت ویدئوکنفرانس؛
چهار طرح ورزشی در قم افتتاح شد
چهار طرح ورزشی در قم افتتاح شد
کد خبر: 51041
چهار طرح ورزشی استان قم در مراسمی به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان تحت عنوان «افتتاح و بهره‌برداری هم‌زمان ۲۰۵ طرح ورزشی» کشور افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی روستای جنداب، خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید مختارزاده، استخر قایقرانی مجموعه ورزشی شهید مختارزاده و فاز دوم زمین استاندارد مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه قم است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: زمین چمن مصنوعی روستای جنداب با هزینه‌کرد ۱۷ میلیارد ریال در مساحت یک هزار و ۴۴۰ مترمربع در مدت‌زمان ۶ ماه احداث شده است.
یاسر پیری افزود: قرارداد پیمانکاری استخر قایقرانی مجموعه ورزشی شهید مختارزاده و خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی شهید مختارزاده با یک پیمانکار بوده و برای احداث این طرح ۶۸ میلیارد ریال هزینه شده‌. مساحت این طرح یک هزار و ۳۵ مترمربع و مدت‌زمان اجرای آن ۹ ماه بوده است.
وی ادامه داد: فاز دوم زمین استاندارد مینی گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه قم کمک فنی و اعتباری از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم نداشته است و هیأت گلف برای احداث آن رقمی بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51041