printlogo


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
هراس استکبار توسعه گفتمان اسلام و انقلاب است
هراس استکبار توسعه گفتمان اسلام و انقلاب است
کد خبر: 51056
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید با روحیه جهادی و انقلابی از موانع عبور کنیم، گفت: امروز شعار استکبارستیزی، انقلاب و بیداری جهانی در عالم گسترش پیداکرده است و آنچه استکبار را عصبانی می‌کند و از آن هراس دارد، احیا و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب در جهان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، با اشاره به اینکه در این سال‌ها سال یاد گرفتیم فراز و نشیب داریم اما انقلاب متوقف نمی‌شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های جمعه نصر فرمودند که ما برجسته‌ترین شخصیت‌های نظام را از دست دادیم ولی از اهداف خود باز نایستاده‌ایم و متوقف نشدیم.
وی ادامه داد: قم مرکز انقلاب اسلامی و طلوع خورشید است و ما باید مراقب باشیم تا از موج انقلاب جا نمانیم، چراکه خداوند دین و انقلاب را یاری می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید با روحیه جهادی و انقلابی از موانع عبور کنیم، گفت: امروز سنگرهای کلیدی جهان به برکت انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری توسط جمهوری اسلامی فتح می‌شود.
وی اضافه کرد: امروز شعار استکبارستیزی، انقلاب و بیداری جهانی در عالم گسترش پیداکرده است و آنچه استکبار را عصبانی می‌کند و از آن هراس دارد، احیا و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب در جهان است.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه باید مراقب امواج انقلاب و نقش هدایت‌گری و مرکز بودن و الگو بودن قم باشیم و از آن‌ها بازنمانیم، بیان کرد: امروز گفتمان سید حسن نصرالله مستحکم‌تر شده و در جهان در حال گسترش است.
وی تصریح کرد: با شهادت فرماندهان حزب‌الله، حماس و یا جمهوری اسلامی مسر متوقف نخواهد شد بلکه عزم رسیدن به هدف قوی‌تر خواهد شد و خون این شهدا روح جدیدی به جبهه مقاومت تزریق خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حزب‌الله به قطع یقین پیروز خواهد شد، گفت: سقوط رژیم سفاک صهیونیستی سرعت گرفته است و هرکسی باید در این مسیر مأموریت و نقش خود را انجام دهد.
وی عنوان کرد: باقدرت و ایمان باید پیش برویم و مطمئن باشیم که با نیروی ایمان رژیم صهیونیستی را تا نابودی پیش خواهیم برد.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51056