printlogo


امام‌جمعه کهک:
ضربات مقاومت به رژیم صهیونیستی تداوم دارد
ضربات مقاومت به رژیم صهیونیستی تداوم دارد
کد خبر: 51068
امام‌جمعه کهک با اشاره به تحولات این روزهای منطقه، گفت: ضربات جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی تداوم دارد.
حجت‌الاسلام محسن صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با بیان این که جنگ امروز، جنگ حق و باطل است، اظهار داشت: بیش از یک سال است که رژیم صهیونیستی دست به قتل‌عام مردم بی‌گناه غزه زده است و این نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری این رژیم سفاک است.
وی ادامه داد: کشتار کودکان و غیرنظامیان آن هم بیش از 40 هزار نفر تنها از مستکبرانی مانند آمریکا و رژیم کودک کُش برمی آید.
صبوری با بیان این که این رژیم محکوم به نابودی و فنا است، ابراز داشت: امروز دشمن از چندین جبهه در حال ضربه خوردن است، نخست از سوی حزب‌الله که بیش از یک سال است که در دفاع از مردم غزه در شمال سرزمین‌های اشغالی خواب را بر چشم این رژیم حرام کرده است به‌طوری‌که سرزمین‌های اشغالی در این نقطه خالی از سکنه شده است.
وی ادامه داد: مقاومت عراق تاکنون با پهپادها و سایر روش‌های نظامی توانسته بارها مقر نظامیان صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دهد.
امام‌جمعه کهک تصریح کرد: دلاورمردان مقاومت در یمن هم تا به امروز توانسته‌اند با موشک‌ها و پهپادهای خود عمق خاک دشمن را هدف قرار بدهند.
وی با بیان این که جنگ با دشمن هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: ضربات جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی تداوم دارد و این همان راهبرد دقیق جنگ فرسایشی و مرگ با هزار زخم است که در مراحل آخر خود قرار دارد.
صبوری ضمن انتقاد از برخی کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز مردم بی‌دفاع غزه زیر بار میلیون‌ها تُن بمب و موشک شب را روز می‌کنند و تمام خانه‌ها و بستگان خود را ازدست‌داده‌اند اما بااین‌حال صدایی از کشورهای مسلمان شنیده نمی‌شود.



انتهای خبر /


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51068