printlogo


فرمانده سپاه قم مطرح کرد:
کاهش روند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان
کاهش روند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان
کد خبر: 51071
فرمانده سپاه قم گفت: از زمان تشکیل قرارگاه ۱۹ دی در راستای اجرای مأموریت‌های محوله، روند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان کاهشی بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار محمدرضا موحد در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان قم که با حضور حجت‌الاسلام دشتی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان نیز همراه بود، با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، اظهار داشت: در راستای آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان قرارگاه ۱۹ دی تشکیل شد.

وی ادامه داد: از زمان تشکیل قرارگاه ۱۹ دی در راستای اجرای مأموریت‌های محوله، روند آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در استان کاهشی بوده است.
فرمانده سپاه قم با اشاره به کمپ دین پایه، گفت: در استان کمپ دین پایه‌ای راه‌اندازی شد که در حال حاضر ۶۰۰ نفر در آن تحت درمان هستند.
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این کمپ دین پایه که در کشور اولین مورد است موفق شده‌ایم حضور معتادین متجاهر در سطح شهر را به حداقل برسانیم.
سردار موحد در ادامه با اشاره به فعالیت خانه‌های مهر و اعتماد، ابراز داشت: خانه‌های مهر و اعتماد در راستای مسائل اجتماعی ایجاد شده که امروز تبدیل به الگویی در سطح کشور شده است.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دیگر سپاه در استان راه‌اندازی قرارگاه صنعت خاتم‌الانبیا است که در راستای رفع موانع تولید فعالیت می‌کند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه این قرارگاه از ۳ هزار کارخانه سرکشی کرده است، عنوان کرد: با این سرکشی‌ها عارضه‌یابی صورت گرفت و کمک‌هایی در راستای تأمین زیرساخت، مواد اولیه، انرژی و برخی موارد دیگر صورت گرفت.

باید تعاملات با دستگاه‌های استان تقویت شود
همچنین در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، رئیس‌کل دادگستری استان قم نیز با اشاره به تعامل و همکاری نهادها و سازمان با دستگاه قضایی، گفت: باید تعاملات درون‌استانی با دستگاه‌ها و نهادها دنبال و تقویت شود.
وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی با سپاه و بسیج تعاملات خود را تقویت کنیم تا برنامه‌ها را باقوت جلو ببریم.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51071