printlogo


در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛
قهرمانی تیم کتل‌بل در مسابقات کشوری
قهرمانی تیم کتل‌بل در مسابقات کشوری
کد خبر: 51078
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم گفت: تیم کتل‌بل مانند سال گذشته خوش درخشید و با کسب سه طلا و یک برنز قهرمان این رقابت‌ها شد.
سعید کاملی رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   با اشاره به دومین المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی کشور اظهار داشت: دومین دوره المپیاد سراسری آمادگی جسمانی و تندرستی به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر با حضور ۶۰۰ نفر در گروه بانوان و ۶۰۰ نفر گروه مردان در پنج رشته ورزشی در بخش مردان و هفت رشته ورزشی در بخش بانوان از تاریخ ۲۱ تا ۲۶ مهرماه برگزار شد.
 وی با اشاره به سطح مسابقات در این دوره بیان داشت: سطح کیفی مسابقات نسبت به سال گذشته باوجود تمرین ورزشکاران و آمادگی بدنی مناسب در سطح بالاتری بود و ورزشکاران از به دلیل تمرینات پی‌درپی و فعالیت‌های مستمر پیشرفت کرده و به افزایش سطح کیفی این مسابقات کمک کردند.
 رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم با اشاره به اعزام ورزشکاران قم به این مسابقات گفت: از استان قم در دومین دوره المپیاد سراسری آمادگی جسمانی و تندرستی ۴۰ ورزشکار آقا و خانم؛ در رشته‌های فیزیکال فیتنس، کتل بل و کلیستنیکس در بخش آقایان و رشته‌های فیزیکال فیتنس، کتل بل، فانکشنال فیتنس و فیوژن فیتنس در بخش بانوان اعزام شدند.
 وی با اشاره به ترکیب تیم‌ها آقایان استان قم در این رقابت‌ها ابراز داشت: علیرضا وسیقی جمشید نماینده کتل‌بل، علی‌اصغر چراغی، ابوالفضل باایمان، علی صادق‌زاده، عباس یوسفی و سید علی میرمحمدی عضو تیم فیزیکال فیتنس و سید سجاد کاظمی، محمدحسن محمدی، علی نیکدل، حسین جهان، سید حمید محسنی و احمد جلالی عضو تیم کلیستنیکس قم بودند.
 کاملی با اشاره به ترکیب تیم‌های بانوان استان قم در این رقابت‌ها عنوان کرد: طیبه خوش‌لهجه، مریم قربانی، شمیسا شاه بداقی، مرضیه اسلامی نیا و فاطمه محمدی دلشاد ترکیب تیم فیزیکال فیتنس؛ فرزانه اکبری، نفیسه سیفی، فائزه محمدی، فریبا زندیه، زهرا دارابی و سارا جعفرزاده ترکیب تیم کتل‌بل؛ مریم قربانی نماینده قم در فانکشنال فیتنس و ساجده رستگار، معصومه آرزومندی، معصومه آذرنیوشان و زهرا اتویی ترکیب تیم فیوژن فیتنس را تشکیل دادند.
 وی با اشاره به نتایج ورزشکاران استان قم در این مسابقات بیان داشت: در رشته کلیستنیکس سجاد کاظمی در شاخه یک هکتور بیشینه با کسب مدال طلا مرحله اول اردوی تیم ملی دعوت شد و احمد جلالی در رشته کلیستنیکس شاخه فری استایل مدال برنز رو کسب کرد.
 کاملی با اشاره به درخشش تیم کتل‌بل بانوان قم در این مسابقات بیان داشت: تیم کتل‌بل مانند سال گذشته خوش درخشید و قهرمان این رقابت‌ها شد، تیم کتل‌بل سه طلا و یک برنز توسط خانم‌ها فریبا زندیه سارا جعفرزاده و زهرا دارابی در این رشته مسابقات کسب کردند.
 وی با اشاره به کسب مدال در رشته فیزیکال فیتنس خاطرنشان کرد: در رشته فیزیکال فیتنس خانم مریم قربانی مدال طلا و طیبه خانم خوش‌لهجه مقام دوم و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد و تیم فیوژن فیتنس بانوان هم امسال صاحب جایگاه چهارم در بین استان‌های دیگر داشتند.


خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای خبر /150


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51078