printlogo


آیت‌الله سعیدی:
خدمت باید با اخلاص باشد
خدمت باید با اخلاص باشد
کد خبر: 51095
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه خدمت در این استان باید باانگیزه الهی باشد، گفت: خدمت در جبهه حق باید با اخلاص و در راه خدا باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم که با حضور اسکندر مؤمنی وزیر کشور برگزار شد با اشاره به اینکه کار در جبهه حق و اسلام باید جهادی باشد، اظهار داشت: این جهاد باید درراه خدا و حضرت صاحب‌الزمان(عج) و ولی‌فقیه باشد.
وی بیان کرد: خدمت در جبهه حق باید با اخلاص و در راه خدا باشد که اگر این‌گونه باشد خداوند آن‌ها را هدایت می‌کند و تلاش آن‌ها را مورد رضایت ولیعصر (عج) قرار می‌دهد.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه جایگاه استان قم ویژه است، گفت: یکی از ویژگی‌های استان قم وجود حرم حضرت معصومه(س) است؛ حرم حضرت معصومه (س) و جایگاه ویژه قم در تاریخ اسلام موجب شده تا خدمت در این استان نیازمند توجه ویژه باشد.
وی عنوان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون، دولت‌های مختلف همواره توجه خاصی به استان قم داشته‌اند و تلاش کرده‌اند تا در شأن این استان مقدس خدمت کنند؛ این توجه ویژه نشان‌دهنده جایگاه برجسته قم در نظام جمهوری اسلامی است.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در خاتمه ابراز داشت:  خدمت در این استان باید باانگیزه الهی و در چارچوب دستورات ولی‌فقیه انجام شود تا همگان از نتایج آن بهره‌مند شوند.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51095