printlogo


عضو شورای اسلامی شهر قم:
امید محور مقاومت به ولایت‌فقیه است
امید محور مقاومت به ولایت‌فقیه است
کد خبر: 51158
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امروز تبعیت از ولایت‌فقیه فراتر از مرزهای جغرافیایی و اسلامی رفته است گفت: امروز امید محور مقاومت به ولایت‌فقیه و کلام و دستورات ولی‌امر مسلمین جهان است.
حسین صابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: تحولات مختلفی این روزها در جبهه مقاومت در حال رخ‌دادن است از جمله ازدست‌دادن فرماندهان تراز اول مقاومت و شهادت زنان و کودکان بی‌گناه که همگی از اتفاقات تلخ جبهه مقاومت است؛ اما آنچه که امروز جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته نگاه‌داشته است امید و نگاهی است که به ولایت‌فقیه دارند. 

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: آنچه در شهادت فرماندهان جبهه مقاومت رخ داد اگر در هر جبهه با هر تفکر دیگری رخ‌داده بود مطمئناً شیرازه اصلی آن ازهم‌پاشیده بود؛ اما مشاهده می‌کنیم که ذره‌ای در محور مقاومت خلل به وجود نیامده است این مسئله از گذشته‌های دور وجود داشته است اصلی که رزمندگان اسلام به آن اعتقاد دارند ایمان به است که خداوند همواره در کنار آنها است از طرفی آنها گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه هستند. 

وی ادامه داد: حزب‌الله و نیروهای مقاومت امروز قوی‌تر از گذشته هستند و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار دارند که همگی حاصل زحمات جوانان و  با تجربه‌های این محور است.

صابری گفت: درحالی‌که رژیم صهیونیستی فرماندهان جبهه مقاومت و حتی عالی‌ترین شخص جهان اسلام یعنی مقام معظم رهبری را تهدید می‌کرد ایشان بعد از سال‌ها اعلام کردند که در جمعه نصر به اقامه نماز می‌پردازند وقتی جوانان و رزمندگان محور مقاومت چنین شجاعتی از رهبر خود مشاهده می‌کنند مطمئناً بهترین انرژی را دریافت می‌کنند که تا سال‌ها همراه آنها خواهد بود. 

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: برسی آنچه که در جهان رخ می‌دهد ما را به این نتیجه می‌رساند که تبعیت از ولی‌فقیه از مرزهای جغرافیایی و حتی از مرزهای اسلامی نیز فراتر رفته و بسیاری از جوانان و آزادی‌خواهان در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی نیز نگاهشان به کلام مقام معظم رهبری است تا مسائل را تحلیل و بررسی کنند.

وی عنوان داشت: سران دیکتاتور کشورهای آمریکایی و اروپایی هیچگاه تصور نمی‌کردند که روزی کلام رهبر جمهوری اسلامی ایران و رهبر شیعیان جهان بسیار مهم‌تر از نظر آنها برای جوانان کشورشان باشد بعد از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی امروز مشاهده می‌کنیم که حالا این جوانان هستند که خودشان به دنبال این هستند که پیام و کلام رهبر معظم انقلاب را دریافت کنند. 

صابری تأکید کرد: درحالی‌که در زمان حملات موشکی به سرزمین‌های اشغالی فرماندهان آنها از جمله نتانیاهو در پناهگاه‌های امن حضور داشتند مشاهده کردیم در جمعه نصر مقام معظم رهبری در شلوغ‌ترین مکانی که می‌توانست حضور پیدا کردند و اقامه نماز پرداختند و با شجاعت تمام دشمنان خارجی را خطاب قرار دادند و محور مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان را به ادامه مبارزه با ظلم و ستم فراخواندند جمعه نصر تمام نشده است و آثار آن سال‌ها ادامه خواهد داشت حتی برای جوانان نسل بعد که این روزها را ندیده‌اند.

انتهای خبر /۱۷۰

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51158