پیگیری مشکلات تاکسی اینترنتی در مجلس نیز بی‌نتیجه ماند

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس از بررسی تاکسی اینترنتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پیگیری مشکلات تاکسی اینترنتی در مجلس نیز بی‌نتیجه ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی در کارگروه حمل‌ و نقل و رسانه که در دفتر این نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به‌ نقد علمی مدیران برای احقاق حقوق مردم اظهار داشت: در صورت عملکرد ضعیف مدیری در استان نسبت به تغییر مدیر اقدام خواهیم کرد.

وی با تأکید بر سنجش عملکرد مدیران بر اساس عدل و انصاف افزود: ارتباط مردم با مدیران جزو حقوق اولیه شهروندان بوده و همه مدیران باید دیدار مردمی را در برنامه خود داشته و به‌صورت مستقیم با مردم در ارتباط باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بعد از شنیدن نقدهای کارگروه تخصصی حمل‌ و نقل و پاسخگویی عباس ذاکریان معاون حمل‌ و نقل شهرداری قم تصریح کرد: بعضی از مشکلات موجود در حوزه حمل‌ و نقل در صحن مجلس نیز پیگیری می‌شود.

وی از بررسی ابعاد مختلف گسترش حمل‌ و نقل‌های اینترنتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: خانواده تاکسیرانی توانایی رقابت با تلکس‌های اینترنتی را ندارد، زیرا فعالیت در تاکسی  اینترنتی شغل دوم راننده بوده و وی نیازمند امرارمعاش با درآمد رانندگی ندارد.

امیرآبادی فراهانی بررسی ابعاد گوناگون تاکسی اینترنتی در مجلس را بی‌نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: تاکسی‌های اینترنتی برای مسافران جذابیت بیشتری داشته و این انتخاب مردم بوده و نمی‌توانیم در برابر خواسته مردم مقاومت کنیم.

وی در پایان جلسه با تأکید دوباره بر همکاری افراد متخصص و کارشناس  در نقد منصفانه بیان کرد: باید برای پیشرفت استان و کشور وارد میدان عمل شده و من به عملکرد مدیران استان نظارت داشته و در وهله اول از مدیران استان حمایت‌های لازم را در پیشبرد برنامه‌هایشان خواهم داشت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10758
اخبار مرتبط

نظرات شما