عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

برخورد با قانون‌شکنان در جامعه باید تداوم داشته باشد / رعایت قانون در کشور یک وظیفه است

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که اخیراً سردار اشتری اقدامات خوبی درزمینهٔ برخورد با قانون‌شکنان و بی‌حجابی انجام داده است، گفت: برخورد با قانون‌شکنان در جامعه باید تداوم داشته باشد

آیت‌الله سید هاشم بطحایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که اجرای قانون بالاترین اصل در جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در جامعه اسلامی که در آن زندگی می‌کنیم قانونمندی و رعایت قانون یک وظیفه است که نباید در رعایت آن کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون هر فردی که از قانون سرپیچی کند باید بر اساس قوانینی که در کشور وضع‌شده با وی برخورد شود.

بطحایی بابیان این‌که پلیس در کنار ملت و در برابر قانون‌شکنان باید محکم بایستد، تصریح کرد: اخیراً سردار اشتری اقدامات خوبی درزمینهٔ برخورد با قانون‌شکنان و بی‌حجابی انجام داده است که باید حمایت‌های لازم از این طرح‌ها صورت بگیرد.

وی عفاف و حجاب را موردتوجه قرارداد و گفت: مسئله عفاف و حجاب جزء مسائل ضروری اسلام است و درواقع حرمت انسان، حرمت بانوان و شخصیت بانوان درگرو حجاب و عفاف است.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که در قرآن کریم بارها به عفاف و حجاب اشاره‌شده است، بیان داشت: در سوره نور و سوره احزاب به‌صراحت بیان‌شده است که زن‌ها باید عفاف و حجاب خودشان را حفظ کنند و در این زمینه نباید کوتاهی کنند.

وی ادامه داد: افراد بی‌حجاب و کسانی که حجاب را منکر می‌شوند بدون شک مرتد هستند چراکه از دستور و امر خدا سرپیچی می‌کنند.

بطحایی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ بی‌حیایی و بی‌حجابی دشمن مدام در حال شیطنت و توطئه افکنی است تا بتواند از این طریق به بنیان خانواده‌های مسلمان و ایرانی ضربه بزند که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی شهر مقدس قم را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: متأسفانه شاهد هستیم که در این قم نیز برخی افراد به دنبال این هستند که قداست این شهر را از بین ببرند که نباید اجازه این اقدامات به این افراد داده شود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11276
اخبار مرتبط

نظرات شما