عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمنان به دنبال از بین بردن وحدت در بین امت اسلامی هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بااشاره به اینکه پیاده روی اربعین نمایشی از وحدت امت اسلامی است، گفت: عراق و ایران توطئه های دشمنان در از بین بردن وحدت را خنثی کنند.

 آیت الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین، اظهار داشت: در این پیاده روی عظیم اربعین حسینی همه ادیان حضور دارند که این باعث ایجاد وحدت در بین تمام ادیان الهی است.

وی ادامه داد: در زیارت جامعه کبیره بر زیارت اهلبیت(ع) تاکید شده است و اهلبیت(ع) محور وحدت هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه وحدت امت اسلامی را از اختلاف دور می کند، گفت: پیاده روی اربعین حسینی نمایش وحدت بیان ادیان الهی است.

وی اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند تا این وحدت در بین امت اسلامی از بین برود.

آیت الله رجبی بااشاره به اینکه اقتدار امت اسلامی با وحدت است، بیان داشت: حضور زائران از دیگر ادیان الهی در پیاده روی اربعین نوعی مبارزه با استکبار و صهیونیست است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند از هر طریقی این وحدت را از بین ببرند و یکی از این راه ایجاد اختلاف بین امت اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اینکه تقویت وحدت به عنوان مصلحت جامعه اسلامی و مبارزه با توطئه‌های دشمنان ضروری است، گفت: باید به وحدت به عنوان وظیفه دینی اهتمام بورزیم و نهایت وحدت و یکپارچگی را در مراسم اربعین نمایش دهیم.

وی افزود: مسئولین دو کشور ایران و عراق باید نقشه ها و توطئه های دشمنان در از بین بردن وحدت را خنثی کنند و بر مسئله ایجاد وحدت اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12513
اخبار مرتبط

نظرات شما