آیت الله حسینی خراسانی:

شهدا و جانبازان همانند حضرت عباس از ولی زمان حمایت کردند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ ایثار موجب تقویت کشور خواهد شد، گفت: شهدا و جانبازان همانند حضرت عباس از ولی زمان خود حمایت کردند.

 آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه بزرگترین ایثار در راه خدا و تعالی جامعه اسلامی گذشت از جان است، اظهار داشت: گذشت از سلامتی که در این جهت شهیدان و جانبازان گوی سبقت را از همگان ربوده اند، ایثار بزرگی است.
وی ادامه داد: شهدای ما تاسی کرده اند به بزرگ شهید هستی امام حسین(ع) و جانبازان ما تاسی کرده اند به حضرت عباس(ع) که برای یاری دین خدا و حجت پروردگار، حاضر شد جان و سلامتی خود را نثار کند و در مورد حضرت ابوالفضل نقل شده است که وقتی در دفاع از امام حسین(ع) دست راستش از تن جدا شد شروع کرد به رجزخوانی و شعار دادن و اعلام فداکاری که اگرچه دست راستم از تن جدا شد ولی من هرگز دست از یاری حجت خدا و برادر غریب خودم حسین ابن علی برنخواهم داشت.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان ما همین کار را انجام دادند و دست از یاری ولی فقیه زمان خود برنداشتند، گفت:امروز باید به کمک یکدیگر از اسلام و انقلاب برای ادامه راه شهدا دفاع کنیم.
وی بیان داشت: ما باید قدردان فداکاری این عزیزان باشیم و باید از فداکاری این افراد قدردانی کنیم.کشور و ملت مدیون این افراد است و از خداوند بزرگ می خواهم به حرمت علمدار کربلا به جانبازان کشورمان صبر و سلامتی و صلابت عنایت کند و به حرمت فداکاری این افراد امروز این بیماری را از سر دنیا مخصوصا از سر کشور ایران رفع کند.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار در جامعه، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه به بیان ارزش فداکاری در راه خداست و ارج نهادن به این فداکاران که نماد صلابت و از خودگذشتگی یک ملت هستند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان افتخار این کشور هستند، گفت: ما باید همواره از فداکاری این افراد تجلیل کنیم و به یاد آنها باشیم و در این شرایط باید این فرهنگ را ترویج و تقویت کنیم که نتیجه آن تقویت کشور خواهد بود.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/17784
اخبار مرتبط

نظرات شما