رئیس سازمان صمت قم:

لباس بیمارستانی به‌طور کامل در قم تأمین است

سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه اولویت اول توزیع ماسک کادر درمانی و مشاغل حساس هستند گفت: در بخش تولید لباس بیمارستانی داخل قم دو واحد تولید وجود دارد که خوشبختانه نیاز بیمارستان‌های قم از طریق همین دو واحد تأمین می‌شود.

محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، بیان کرد: در اقلام بهداشتی که مورد نیاز این روزها است مشکل خاصی نیست مواد ضدعفونی، ژل و مواد شوینده در بازار موجود است در خصوص ماسک که این روزها به اوج مصرف رسیده با افزایش تولید در داخل استان نیز مشکلات به زودی حل می شود و علاوه بر کادر درمانی در داروخانه ها و مراکز دیگر نیز  ماسک توزیع خواهد شد.

سیجانی تصریح کرد: به صورت جدی مسئله تولید و توزیع ماسک را پیگیر هستیم زیرا در مسئله ماسک کادر درمانی، بیماران و خانواده بیماران در اولویت قرار دارند ضمن اینکه علاوه بر تولید ماسک توانستیم یک سهمیه خوب هم برای استان قم دریافت کنیم حدود 470 هزار ماسک معمولی سه لایه و  n95  که ماسک تخصصی ویروس کرونا است دریافت کردیم که بخش اول آن وارد استان شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی قم شده است.

وی ادامه داد: سازمان صنعت معدن و تجارت قم ماسک ها را در اختیار کادر درمانی و مشاغل مورد نیاز از جمله نانوایی ها ، مرکز تولید و توزیع از جمله کارگران کارخانه ها و فروشندگان فروشگاه های مواد غذایی قرار می دهد و این افراد اولویت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: پیگیر تولید بیشتر ماسک در قم هستیم تا بتوانیم تأمین لازم را برای سایر اقشار و عموم مردم انجام دهیم، در بخش تولید لباس بیمارستانی داخل قم دو واحد تولید وجود دارد که خوشبختانه نیاز بیمارستان های قم از طریق همین دو واحد تأمین می شود.

سیجانی با اشاره به اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت قم بر بحث تولیدات بهداشتی مورد نیاز این روزهای افزود: در دیگر بخش ها نیز نظارت برای تهیه و تولید کالا ها در استان قم انجام شده و در این مدت هیچ کمبودی در استان قم وجود نداشته است، در بحث تنظیم بازار شب عید نیز دو میوه سیب و پرتقال به طور کامل تأمین شد و حتی مازاد بر نیاز بازار هم وجود داشت.

وی تأکید کرد: امسال یکی از سال های بسیار خوب در بحث تهیه  و توزیع کالا در قم بود و مردم دغدغه برای تأمین کالا نداشتند حتی برای شرایط کنونی که به مردم گفته شده در منازل بمانند و در شهر کمتر تردد کنند بحث خرید اینترنتی کالا و میوه را راه اندازی کردیم که استقبال خوبی هم توسط مردم انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به دلیل استقبال خوب مردم در حال بسترسازی برای خرید اینترنتی کالا های مورد نیاز هستیم تا این کار ادامه پیدا کند.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/17980
اخبار مرتبط

نظرات شما