سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم :

امروز نقش بسیج و بسیجیان بسیار مهم و حیاتی است

حسینی نوده تصریح کرد:شاکله بسیج یک فرهنگ و تفکر عدالتخواه و با ایمان است که هیچگاه فرسوده نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری در قم ضمن عرض تبریک هفته بسیج مستضعفین و گرامیداشت  این هفته با  بیان  این که سلاح بسیج و بسیجی ایمان و منطقش برقراری عدالت اسلامی است ؛اظهار داشت:ریشه شجره طیبه بسیج به حضرت علی بن ابیطالب (ع) می رسد که هدف ایشان از برقراری حکومت؛ برپایی عدالت و برقراری قسط اسلامی و مبارزه با جور و فساد در سراسر عالم بوده است.

سیدحسن حسینی نوده در ادامه رمز موفقیت یک ملت و حکومت اسلامی را توکل بر خدا ؛ ایمان ؛  تبعیت و فرمانبرداری بی چون و چرا از حاکم اسلامی دانست .

حسینی نوده ضمن برشمردن ویژگی های یک بسیجی ؛ تبعیت از ولی فقیه زمان را بارزترین این ویژگی ها دانست که برای عمل به فرامین ولی امر مسلمین جهان در همه عرصه ها نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند بود.

وی افزود: هر بسیجی به تنهایی، یک ملت است و همیشه و در همه حال برای فدای جان در راه اسلام بر کسی منت نمی گذارد و فقط با خدای خود معامله می کند .

حسینی نوده خاطرنشان کرد: بسیج خود  یک فرهنگ است و بسیجی نیز  فرهنگ ساز است و هر زمان که فرهنگ بسیجی در مسئولین ما رشد و نمو یافت و تقویت شد؛ در تمامی زمینه ها پیشرفت داشته ایم.  

وی تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که هرگاه نگاه به درون کشور داشته باشیم ؛  با همدلی و اتحاد و با همراهی مردم توانسته ایم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم و یا نزدیک شویم.

حسینی نوده در قسمتی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: پر ظرفیت ترین قلب ها ؛ قلب بسیجی است و هیچ افتخاری در این دنیا بالاتر از بسیجی بودن نیست ؛ چرا که  حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام و بسیج قلب من است.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در پایان با اشاره به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند:« بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند»» نقش بسیج و بسیجیان را در این عرصه بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: بسیج در موضوعات گوناگون از جمله سبک زندگی اسلامی ؛ خودکفایی اقتصادی؛ علمی وپژوهشی ؛ معنویت و اخلاق ؛ استقلال و آزادی ؛ عدالت و مبارزه با فساد ؛ میتواند نقش آفرینی کند و همچون گذشته بدرخشد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22082
اخبار مرتبط

نظرات شما