رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد:

فرصت طلایی ادامه تحصیل دانشگاهی در دانشگاه قرآن و حدیث

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از فرصت طلایی ادامه تحصیل دانشگاهی در دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی غلامعلی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار داشت: پذیرش دانشجو بدون کنکور به شیوه مجازی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث تا سوم دی‌ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: برادران و خواهران علاقه‌مند و واجد شرایط در صورت تمایل به ادامه تحصیل دانشگاهی، می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در رشته‌های موردعلاقه شان اقدام نمایند.
رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث افزود: از مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی قرآن و حدیث می‌توان به اعطای مدرک رسمی و معتبر از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ارائه معافیت تحصیلی برای برادران، تحصیل کاملاً غیرحضوری و مجازی، فراهم بودن برگزاری آزمون در 30 حوزه آزمون سراسر کشور. بهره‌برداری از تولید محتوای الکترونیکی تولید شده در هر زمان برای دانشجویان، برخورداری از اساتید مجرب و تخصصی، پشتیبانی کامل آموزشی و فنی از ابتدای تا انتهای تحصیل، ارائه وام تحصیلی صندوق رفاه دانشجویی و پرداخت شهریه به‌صورت اقساط و عدم محدودیت سنی در پذیرش اشاره کرد.
وی به معرفی رشته‌های این مقطع اشاره کرد و گفت: رشته‌های مقطع کارشناسی در این مرحله پذیرش (تکمیل ظرفیت) عبارت‌اند از: فقه و مبانی حقوق اسلامی و علوم حدیث و رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در این مرحله پذیرش (تکمیل ظرفیت) عبارت‌اند از علوم و معارف قرآن گرایش تفسیر اجتماعی فقه و مبانی حقوق اسلامی و علوم حدیث در گرایش‌های تفسیر اثری نهج‌البلاغه کلام و عقاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامعلی با بیان این‌که شروع ترم تحصیلی این دسته از پذیرفته‌شدگان از نیمه دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ خواهد بود، تأکید کرد: علاقه‌مندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن 09352951290 و 51292111 تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس پایگاه مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به‌عنوان اولین مرکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الکترونیکی علوم و معارف قرآنی و حدیثی در کشور و از دستاوردهای دانشگاه قران و حدیث است که با مجوز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مطابق با ضوابط وزارت علوم از سال 1383 فعالیت رسمی خود را آغاز و تاکنون نیز هزاران تن از مشتاقان به‌صورت رسمی و دانشگاهی در این مرکز تحصیل و فارغ‌التحصیل شده‌اند.




انتهای پیام/110


منبع:خبرگزاری حوزه
http://qomefarda.ir/22839
اخبار مرتبط

نظرات شما