تهیه‌کننده نماهنگ ۲۵ سال؛

تولید آثار فاخر هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند

تهیه‌کننده نماهنگ ۲۵ سال با اشاره به ساخت نماهنگ ۲۵ سال گفت: تولید آثار فاخر هجمه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

ذوالفقار کرمانشاهی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: این نماهنگ ظرف مدت یک ماه و با تلاش تیم جوان و متخصص تولید شده است.
وی در خصوص هدف از تولید این نماهنگ نیز بیان داشت: باتوجه‌به تهاجماتی که نسبت به جبهه مقاومت در فضای رسانه‌ای و مجازی صورت می‌گیرد ، بنده به همراه تیم جوان و انقلابی ، نماهنگ 25 سال را تهیه و به تمام حق جویان و حق طلبان تقدیم کردیم.
 
کرمانشاه زاده تصریح کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی زیادی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تولید آثار هنری فاخر و ارزشمند فارغ از جناح‌بندی و سلیقه‌های فردی می‌تواند مانع محکمی در برابر تبلیغات رسانه‌های معاند و بیگانه باشد.
وی تأکید کرد: این اثر با حمایت دفتر آیت الله حاج سید عبدالصاحب موسوی  تهیه و تولید شده است و تاکنون با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.
تهیه‌کننده نماهنگ
۲۵ سال بیان داشت: این اثر با محوریت سخنان امام خمینی ره (اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود) و مقام معظم رهبری دامت برکاته (اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید) تولید شده است.

آهنگسازی و تنظیم این اثر را حسین کریمیان، کارگردانی علی زمانی و تهیه کنندگی ذوالفقار کرمانشاهی‌زاده بر عهده داشتند. ضمن اینکه گروه کُر
۶ نفره لبنانی نیز در اجرای آن حضور داشتند.

انتهای پیام/ 110



 
http://qomefarda.ir/24022
اخبار مرتبط

نظرات شما