مدیر هیئت دخیل العباس خبر داد؛

کاروان اسرای کربلا در قم به حرکت در می‌آید

مدیر هیئت دخیل العباس با اشاره به‌قرار داشتن در ماه محرم و عزاداری‌های این ماه گفت: برای بیستمین سال کاروان اسرای کربلا در قم به حرکت در می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حاج احمد فتحی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا فردا از ساعت ۱۳ به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) خواهد بود.

وی ادامه داد: امسال بیستمین سالی است که این کار فرهنگی انجام می‌شود و هرساله با استقبال مردم روبرو شده است.

فتحی به حضور دو هزار نفر هنرور در این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: این هنروران از اصفهان، کازرون، شیراز، کاشان، نوش‌آباد، تهران، ساوه و قزوین هستند که از این تعداد ۱۲۰ نفر از بازیگران تئاتر و سینما اصفهان هستند.

وی به حضور رضا رویگری بازیگر مطرح کشورمان در این مراسم اشاره کرد و گفت: این بازیگر مطرح کشورمان در مراسم حضور خواهند داشت.

فتحی با بیان این که بودجه این مراسم مردمی و از سوی بچه‌های هیئت می‌باشد، ابراز داشت: برای این مراسم ۵ هزار ماسک تهیه شده است تا پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شده باشد علاوه بر این مراسم در فضای باز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: ۸۰ رأس شتر، ۶۰ رأس اسب و ۱۲ قافله داریم که به حرکت در خواهند آمد و در کنار این حرکت از مداحی مداحان استان و کشور نیز بهره‌مند خواهیم شد.

 



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/28331
اخبار مرتبط

نظرات شما