در مسابقات فوتسال کشور؛

دل‌سوختگان قم در لیگ دسته یک فوتسال پارسه امیدیه را برد

تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت قم در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در خانه موفق به پیروزی برابر پارسه امیدیه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در سالن ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم دل‌سوختگان قم با نتیجه پنج بر ۲ حریفش را شکست داد.
گل‌های تیم دل‌سوختگان در این دیدار را علیرضا روحانی، مهدی بهمنی، محسن بخشی، رضا خیراللهی و حسین صادقی به ثمر رساندند و ۲ گل پارسه امیدیه نیز توسط جواد ملکی و علی پایکار به ثمر رسید.
نیمه اول این دیدار با حساب یک‌بریک به پایان رسیده بود.
مصطفی کرد و حسین شاهین قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و از این دیدار نزدیک به یک هزار تماشاگر دیدن کردند.
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور در چهار گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور رفت‌وبرگشت ۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله حذفی می‌شوند تا در پایان، ۲ تیم اول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شوند.
تیم‌های مقاومت شهد یونسی فر یزد، مدافعان حرم علی‌آبادکتول، شهروند ساری، پارسه امیدیه، دل‌سوختگان اهل‌بیت قم، بارمان خمینی‌شهر و مقاومت تنکابن در گروه اول مسابقات قرار دارند.
در جدول رده‌بندی مسابقات گروه اول لیگ دسته یک فوتسال کشور و در پایان مسابقات رفت‌وبرگشت، تیم مقاومت شهید یونسی یزد با ۲۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت و دل‌سوختگان قم با ۲۳ امتیاز در رده دوم جای گرفت و هر ۲ تیم به مرحله دوم مسابقات راه یافتند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47919
اخبار مرتبط

نظرات شما