مدیرکل ورزش و جوانان قم:

یک هزار بانوی ورزش ایران در قم پیاده‌روی می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر یک هزار بانوی فعال در ورزش در همایش پیاده‌روی حرم بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران پیاده‌روی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، ابراهیم سانی خانی روز پنجشنبه در دیدار با مریم کاظمی پور معاون ورزش وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: این میزبانی در آغاز دهه کرامت هم‌زمان با ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) به‌منظور برگزاری همایش سراسری روز دختر صورت می‌گیرد و در آن هزار بانوی ورزشی کشور اعم از نواب رئیس فدراسیون‌ها، مسئولان ورزش بانوان استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور، رؤسای بانوی هیأت استان‌ها، نواب رئیس هیأت برتر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری این گردهمایی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور مقام عالی وزارت در قم، افزود: علاوه بر نشست وزیر با مدیران ورزشی بانوان سراسر کشور، همایش پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم (ص) تا حرم مطهر بانوی کرامت‌بخش‌های دیگری از برنامه‌‌های این گردهمایی ۲ روزه می‌باشد.
اول تا دهم ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و به ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) برادر گرامی حضرت معصومه ختم می‌شود، «دهه کرامت» نام‌گذاری شده است.
همچنین اول ذی‌القعده سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز «دختر» نام‌گذاری شده است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48440
اخبار مرتبط

نظرات شما