معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم مطرح کرد:

اقامت ۱۲۰ هزار نفر از آغاز طرح تعطیلات نوروزی در قم

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: از ۲۵ اسفند گذشته (آغاز طرح تعطیلات نوروزی) تا پایان روز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳، ۱۲۰ هزار و ۵۰۷ نفر در این استان اقامت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: این میزان اقامت در تمامی مراکز رسمی اقامتی شامل هتل ها،‌ هتل آپارتمان ها و خانه مسافرها هم چنین مراکز آموزشی ،‌کمپ‌ها و بوستان‌ها،‌حسینیه‌ها،‌ تکایا و بقاع متبرکه و نیز فضاهای در نظر گرفته شده در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمکران بوده‌است.

وی ادامه داد: از تعداد اقامت ثبت شده در قم، ۴۰ هزار و ۲۱ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۱۷هزار و ۷۸۳ نفر در پارک‌ها و بوستان‌ها، ۳۳هزار و ۱۰۰ نفر در اماکن آموزش و پرورش، ۲ هزار و ۶۰ نفر در اماکن ورزشی، سه هزار و ۴۱۰ نفر در بقاع امامزادگان و سه هزار و ۳۲۳ نفر در حسینیه‌ها و مساجد اسکان یافته‌اند.

معاون استاندار قم گفت: روز بیست و نهم اسفندماه با ۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر بیشترین آمار اسکان نوروزی امسال در استان قم ثبت شده‌است.

وی بیان کرد: از۲۵ اسفند گذشته تا پایان روز دوم فروردین، ۱۸۷ مورد بازرسی از تاسیسات اقامتی و مجتمع های بین راهی استان قم به عمل آمده‌است.

مقیمی افزود: در شرایطی که نوروز با ماه مبارک رمضان همراه شده‌است شاهد کاهش آمار مسافران نوروزی به استان قم هستیم اما با این وجود طرح‌های مختلف اسکان و بازرسی در سطح استان در حال انجام می‌باشد.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48080
اخبار مرتبط

نظرات شما