مدیرکل راه و شهرسازی استان:

۷ هزار واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی واگذار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس‌جمهوری به قم، گفت: واگذاری افزون بر هفت هزار واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک پرنیان و افتتاح محور بزرگراهی قم - کهک از مهم‌ترین برنامه‌های استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان قم پنج‌شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود که مجموعه دستگاه عضو شورای هماهنگی استان آمادگی خود را برای برگزاری مراسم‌ها از جمله افتتاحیه و بازدیدها اعلام می‌کند.

 وی افزود: در جریان این سفر که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارد محور بزرگراهی قم - کهک به طول ۱۷ کیلومتر به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

 زنجیرانی گفت: واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک پرنیان قم از دیگر برنامه‌های این اداره کل خواهد بود.

 وی به واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و توضیح داد: یک هزار قطعه زمین ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار کرد: میز خدمت پاسخگویی به درخواست‌ها، سؤالات و ابهامات همشهریان قمی در حوزه‌های مأموریتی و وظایف وزارت راه و شهرسازی از روز چهارشنبه در باغ‌موزه دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید دایر خواهد بود.

 وی افزود: مردم می‌توانند از ساعت هشت الی ۱۸ در روزهای چهارشنبه تا جمعه در این مکان حضور یابند تا بتوانند بی‌واسطه با مسئولین ارشد وزارت راه و شهرسازی و معاونین وزیر به گفتگو بپردازند و مشکلات خود را در این حوزه پیگیری کنند.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48710
اخبار مرتبط

نظرات شما