در دهه کرامت صورت گرفت؛

رونمایی از ضریح مقام رأس الحسین (ع)

در دهه کرامت از ضریح مقام رأس الحسین (ع) در سوریه با حضور آیت‌الله سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در ایام دهه کرامت پروژه‌های عمرانی و هنری بسیاری افتتاح شده و می‌شود که یکی از این پروژه‌ها ضریح مقام رأس الحسین (ع) در سوریه است.
مراسم رونمایی از ضریح مقام رأس الحسین (ع) در کشور سوریه به مناسبت دهه کرامت ظهر امروز توسط آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله سعیدی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و خیرین کار اظهار داشت: از تمامی کسانی که در ساخت دو درب رونمایی شده درب‌های حرم مطهر امام رضا (ع) و مقام رأس الحسین (ع) به ما کمک کردند تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: این کار ارزشمند قابل تقدیر است و قطعا در کارنامه اعمال ما برای آخرت ثبت خواهد شد.



همچنین در ادامه این مراسم رونمایی هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی وهنری حرم در دهه کرامت، ابراز داشت: در دهه کرامت از برخی پروژه‌های هنری و عمرانی حرم مطهر رونمایی و افتتاح شد.
وی گفت: از جمله این پروژه‌ها رونمایی از درب حرم مطهر امام رضا (ع) و رونمایی از ضریح مطهری است که برای مقام رأس الحسین (ع) در سوریه ساخته شده است.
معاون اجرایی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) عنوان کرد: از طرح‌هایی که در دهه کرامت مورد بهره‌برداری قرار گرفت می‌توان به تکمیل عملیات تذهیب و مقرنس‌کاری کاشی‌های مسجد بالاسر، کاشی‌کاری‌ صحن حضرت جوادالائمه (ع) و تکمیل پروژه اصلاح روشنایی و تأسیسات حرم مطهر اشاره کرد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/48840
اخبار مرتبط

نظرات شما