مسئول بسیج رسانه استان قم:

خبرنگاران راوی مظلومیت غزه شدند

مسئول بسیج رسانه استان قم گفت:  امروز وجدان‌های بیدار چه مسلمان و چه غیرمسلمان راویان حقیقت شدند حقایق و واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشند که اوج آن در کشتار مردم غزه و فلسطین به نمایش گذاشته شد.

داود شمس با اشاره به اینکه سال‌ها بود که رسانه‌ها در سلطه استعمارگران بودند و با دروغ به دنبال رسیدن به اهداف خود در کشورهای مختلف بودند، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: انحصارگری و سلطه رسانه‌ها و جلوگیری از رشد و گسترش رسانه‌ها از سیاست‌هایی بود که مدعیان آزادی و حقوق بشر دنبال می‌کردند و حوادث و رویدادها را با روایت دروغین خودشان به مردم جهان اطلاع‌رسانی می‌کردند.

مسئول بسیج رسانه استان قم تصریح کرد:   با گسترش رسانه‌های خرد و انسان رسانه‌ها انحصار رسانه‌ای استعمارگران و سلطه‌گران شکسته شده و امروز وجدان‌های بیدار چه مسلمان و چه غیرمسلمان راویان حقیقت شدند حقایق و واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشند که اوج آن در کشتار مردم غزه و فلسطین به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: امروزه هم شاهد هستیم ایادی استکبار و صهیونیزم برای مقابله با انتشار حقایق و واقعیت‌ها با حمله به خبرنگاران و گزارشگران خبری سعی می‌کنند با به‌شهادت‌رساندن آنها از رسوایی خودشان بکاهند درحالی‌که این را به‌خوبی می‌دانند رسانه‌ها حذف‌شدنی نیستند؛ اما این دست‌وپازدن‌های آخرشان است که به خبرنگاران بیدار حمله می‌کنند. 

شمس بیان داشت: برای  غلبه رسانه‌ای به غرب باید با هم‌افزایی و ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای و تربیت نیروی کارآمد در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای گام برداشت تا در این عصر رسانه و ارتباطات بتوان پیروز میدان شد، حتی برای این کار خبرنگاران حقیقت‌جو می‌توانند در سراسر دنیا با هم انسجام و اتحاد پیدا کنند. 

مسئول بسیج رسانه استان قم ادامه داد: امروز سبک زندگی و فرهنگ مردم متأثر از رسانه‌های نوین و فضای مجازی است که این فرهنگ‌سازی با نقش‌آفرینی رسانه‌ها و جریان‌سازی و جهت‌دهی افکار عمومی اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: در مسئله جنبش دانشجویان آمریکا که در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان غزه به راه افتاد این رسانه‌های آزاد و خبرنگاران آزاداندیش بودند که واقعیت این جنبش را به سراسر جهان مخابره کردند و در همین راستا دانشجویان کشورهای مختلف از اروپا و آسیا و دیگر کشورها به حمایت از دانشجویان آمریکا به پا خاستند و تجمعات اعتراضی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به دانشجویان معترض آمریکایی برگزار کردند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48883
اخبار مرتبط

نظرات شما