لئوناردو: نیمار می‌تواند برود ولی PSG پیشنهادی نداشته

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید این باشگاه فرانسوی مایل است برای انتقال نیمار به بارسا مذاکره کند ولی تا کنون پیشنهادی دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار اجازه ترک این باشگاه را دارد اما با وجود صحبت‌های سطحی‌ای که بین دو باشگاه انجام شده هنوز پیشنهادی از طرف بارسلونا دریافت نشده است.

 

آینده نیمار در PSG در تابستان جاری با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بوده و گزارش شده او خواهان بازگشت به باشگاه سابقش بارسلونا است. از رئال مادرید هم به عنوان یکی از گزینه‌های انتقال او صحبت شده است.

 

 

اما لئوناردو، مدیر ورزشی PSG می‌گوید در صورتیکه بارسلونا حاضر باشد قیمت مد نظر این باشگاه فرانسوی را پرداخت کند، پاری سن ژرمن حاضر است به نیمار اجازه ترک باشگاه را بدهد.

 

لئوناردو در گفتگو با نشریه لو پاریزین گفت:" نیمار می‌تواند PSG را ترک  کند، در صورتیکه پیشنهادی که برای همه مناسب باشد به باشگاه ارائه شود. ولی ما تا امروز نمی‌دانیم کسی می‌خواهد او را بخرد یا نه و اگر چنین قصدی وجود دارد به چه قیمتی. این مسائل در یک روز حل شدنی نیست. در این هیچ شکی نیست".

 

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" برای همه روشن است که نیمار قصد ترک باشگاه را دارد. ولی در فوتبال امروز یک چیز گفته می‌شود و فردا چیز دیگری. بله عجیب است ولی واقعیت این است".

 

لئوناردو در ادامه گفت:" ما با نزدیکان نیمار هم صحبت کرده‌ایم. همه، همه چیز را می‌دانند. موضع ما برای همه طرفها روشن است. ولی امروز یک چیز روشن است و آن اینکه او هنوز سه سال با ما قرارداد دارد و از آنجایی که ما پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم نمی‌توانیم درباره چیزی مذاکره کنیم. PSG می‌خواهد به بازیکنانی اتکا کند که خواهان ماندن در باشگاه هستند و می‌خواهند در این تیم موفق شوند. ما بازیکنانی که می‌خواهند با ماندن‌شان به باشگاه لطف کنند نیستیم".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10686
کلیدواژه: لئوناردو نیمار PSG
اخبار مرتبط

نظرات شما