مدیرکل فنی و حرفه ای قم:

برخی کشورها از گردشگری چندین برابر نفت درآمد دارند/آموزش را به سمت محیط کار پیش برده ایم

مدیرکل فنی و حرفه ای قم با اشاره به اینکه برخی کشورها از گردشگری چندین برابر نفت درآمد دارند، گفت: در متدهای جدید سعی کرده ایم آموزش را به سمت محیط کار ببریم.

 احمد عطارنیا  در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف باعث عدم کمکاری خواهد شد، اظهار داشت: ورود رسانه ها در عرصه های مختلف جامعه باعث شفاف سازی عملکرد همه ارگان های دولتی و غیر دولتی خواهد شد.
وی ادامه داد: برخی کشور ها از معقوله گردشگری چندین برابر کشورهای نفتی درآمد کسب می کنند که اگر این پتانسیل در استان قم به خوبی دیده شود بسیار موثر خواهد شد.
مدیرکل فنی و حرفه ای قم با اشاره به اینکه می توانیم از طریق درآمد گردشگری بسیاری از مشکلات را حل کنیم، ابراز داشت: ما متولی آموزش در استان هستیم و در متدهای جدید سعی کرده ایم آموزش را به سمت محیط کار ببریم.
وی بیان داشت: در دانشگاه ها سعی کرده ایم آموزش های تئوری را عملیاتی کنیم و در محیط کار با آن درگیر شویم.
عطارنیا با اشاره به ایجاد مرکز جوار هتلداری، خاطرنشان کرد:  این مرکز در راستای ارائه خدمات آموزشی در جهت ارتقای کیفیت خدمات و تربیت نیروی متخصص هتلداری ایجاد شد.
وی عنوان داشت:  این مرکز  آموزش های تخصصی خدماتی جهت ارتقای کمی و کیفی نیروهای هتلداری ارائه می کند و بعد از گذراندن دوره ها گواهینامه مهارتی که مورد تایید ۱۶۰ کشور جهان است به شرکت کنندگان اعطا می کند.
مدیرکل فنی و حرفه ای قم افزود: این اقدام باعث ارتقا بهره بری در کار و ایجاد اشتغال خواهد شد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/1549
اخبار مرتبط

نظرات شما