شاه حسینی در گفتگو با قم فردا:

فیلم‌های مشابه قلاده‌های طلا باید مجدد ساخته شود/باید از هنرمندان ارزشی حمایت شود

کارگردان سینما ضمن حمایت از فیلم قلاده های طلای آقای طالبی، گفت: فیلم‌های مشابه قلاده‌های طلا باید مجدد ساخته شود و این مسئله با حمایت از هنرمندان ارزشی اتفاق خواهد افتاد.

انسیه شاه حسینی در خصوص هجمه های و انتقادات مطرح شده به ابوالقاسم طالبی و فیلم قلاده های طلا  در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: خیلی طبیعی است که این هجمه ها اتفاق بیفتد زیرا وقتی یک فیلمی همان مسائلی را مطرح می کند که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است ، و شخص مقام معظم رهبری که همیشه دغدغه مسائل فرهنگی در راستای انقلاب اسلامی را داشته اند از فیلم قلاده های طلا تعریف و تمجید می کند خیلی طبیعی است که افرادی که همسو با آرمان های انقلاب نیستند عکس العمل نشان دهند.

وی تصریح کرد: هر چه این افراد نسبت به فیلم های ارزشی انتقاد کنند و هجمه وارد کنند نشان دهند این است حرکت فرزندان انقلاب که در راستای اهداف انقلاب  قدم بر می دارند اصیل تر است، بنابراین این هجمه ها هیچ جای نگرانی ندارد.

کارگردان فیلم ماندگار شب بخیر فرمانده بیان داشت:  انتظاری هم وجود ندارد وقتی فرزندان ارزشی سینما از این دست فیلم ها می سازند مورد استقبال این افرادی که پایبند به آرمان های انقلاب نیستند قرار بگیرد.

وی افزود: اگر این‌ها روزی به فیلم هایی مانند قلاده طلا روی خوش نشان دهند، من شخصاً به حقیقت این ماجرا شک  می کنم چون درست و منطقی این است که این برخوردهای سلبی از طرف آن‌ها صورت بگیرد.

کارگردان سینما خاطرنشان کرد: جای تأسف و درام  ماجرا اینجا است کسانی که هجمه وارد می کنند همان کسانی هستند که اگر این انقلاب صورت نمی گرفت و پایدار نمی ماند آن‌ها هیچ کاره بودند، هیچ کاره چه در مسائل اقتصادی، چه در مسائل فرهنگی، همان ها که از این انقلاب به نان و نوایی رسیدند بیشترین انتقاد را به فیلم قلاده های طلا می کنند.

 نمک‌نشناس‌ها  از قلاده‌های طلا انتقاد می‌کنند

شاه حسینی تأکید کرد: نمک نشناسی خصوصیت انسان هایی است که ضد مسیر انقلاب حرکت می کنند و رفتار آن‌ها تعجبی هم ندارد.

وی گفت: امیدوارم همچنان افرادی امثال آقای طالبی که من جزء ارادتمندان ایشان هستم و همه آن‌هایی که در این مسیر قدم بر می دارند محکم تر فعالیت کنند مطمئناً این هجمه ها ، نیروهای ارزشی را مصمم تر و محکم تر می کند و باورشان را قوی تر می کند که مسیری که در آن حرکت می کنند مسیر درستی است.

کارگردان سینما تصریح کرد: امیدواریم افرادی هم که بودجه فرهنگی و بیت المال دستشان است وارد میدان شوند و مرعوب یکسری افراد که ارزش های انقلاب برایشان اهمیت ندارد نشوند و از افرادی امثال طالبی حمایت کنند و به بازگشت سرمایه هم فکر نکند چون گاهی وقت ها نتیجه به دست آمده مهم‌تر از سرمایه مصرف شده است، مثل اینکه یک درمانگاهی در یک روستا ساخته می شود نباید به فکر درآمد زایی از آن درمانگاه بود بلکه باید به نتیجه ساخت آن درمانگاه که بهبود بیماران است فکر کرد.

شاه حسینی بیان داشت: دلسوزان فرهنگی باید از امثال افرادی مانند ابوالقاسم طالبی حمایت کنند ، هنرمندان ارزشی را می شناسم که 6سال است فیلم نامه های خوبی در دست دارند اما به خاطر عدم حمایت خانه نشین هستند،  باید به این بچه ها کمک کنند تا امثال فیلم هایی مانند قلاده های طلا مجدد ساخته شود تا جریان سازی صورت بگیرد زیرا اگر ساخت این فیلم ها تداوم پیدا نکند جریان سازی صورت نمی گیرد و هرچه یک اثر ارزشمند باشد اما حمایت نشود مانند یک جرقه‌ای است که در آب می افتد و اثرگذار نیست.

کارگردان سینما اظهار داشت: اما اگر ما بخواهیم سیلاب ایجاد کنیم باید هنرمندان ارزشی سینما در همه عرصه ها  حمایت شوند، تا به امید خدا برگردیم به آن فضایی که فیلم های ارزشی گیشه سینما ها را در دست داشته باشند و سینما به اهداف انقلاب برگردد، متأسفانه مدت ها است که همان افرادی که انقلاب به آن‌ها چشم امید داشت مرعوب شدند و رهروی همان هنرپیشه های ویترینی شدند که ضرر این افراد بیشتر از ضرر دشمنان و ضد انقلاب است.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/1804
اخبار مرتبط

نظرات شما