دبیر قرارگاه شهید دکتر قاسمی:

روزانه بیش از 20 هزار ماسک در قرارگاه شهید دکتر قاسمی تولید می‌شود

دبیر قرارگاه شهید دکتر قاسمی سازمان بسیج دانشجویی قم با اشاره به فعالیت‌های جهادگران در طی دو ماه اخیر گفت: روزانه بیش از 20 هزار ماسک در قرارگاه شهید دکتر قاسمی تولید می‌شود.

رحمانی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این که خدمات این قرارگاه با جدیت تمام ادامه دارد، اظهار داشت: از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا سازمان بسیج دانشجویی قم وارد عمل شد و با تشکیل قرارگاه خدمات‌رسانی خود را درزمینهٔ ریشه‌کنی این بیماری شروع کرد.

وی ادامه داد: قرارگاه در روز سوم اسفندماه تشکیل شد و تاکنون روزانه بیش از 450 جهادگر مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی بوده‌اند.

رحمانی بیان داشت: بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته تولید ماسک اصلی‌ترین برنامه قرارگاه شهید دکتر قاسمی بود که از روز 13 اسفندماه سال گذشته کار خود را شروع کرد و تاکنون بیش از 2 هزار ماسک را روزانه تولید می‌کند.

وی افزود: تولید ماسک‌ها در شرایط کاملاً بهداشتی صورت می‌گیرد و مجوزهای لازم نیز از مرکز بهداشت استان قم اخذشده است.

رحمانی ساخت انیمیشن و تولید پوسترهای آموزشی را از دیگر اقدامات قرارگاه عنوان کرد و گفت: انیمیشن‌هایی نیز با مضامین آموزشی و هشداردهنده به همت جهادگران تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: تولید پوستر نیز از دیگر اقداماتی که توسط جهادگران این قرارگاه انجام شد به‌طوری‌که پوسترهای آموزشی برای محیط‌های مختلف از قبیل بانک، مراکز تجاری، نانوایی‌ها و.. تولید شد.

دبیر قرارگاه شهید دکتر قاسمی سازمان بسیج دانشجویی قم مطالبه گری از مسئولان را از دیگر اقدامات این قرارگاه عنوان کرد و بیان داشت: درزمینهٔهای مختلف ازجمله معیشت نیز از مسئولان اجرایی مطالبه گری هایی انجام شد که نتیجه‌بخش بود.

وی در خصوص زمان پایان فعالیت‌های قرارگاه نیز ابراز داشت: تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا و مسئولان اعلام نیاز بکنند قرارگاه با تمام توان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18343
اخبار مرتبط

نظرات شما