فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع):

110هزار بسته معیشتی در ماه رمضان توزیع خواهد شد

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم گفت: پیش بینی می کنیم که طی یک ماه مبارک رمضان در استان قم 110 هزار بسته معیشتی توزیع شود.

 سردار سید محمد تقی شاهچراغی در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امروز آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان است.
وی ادامه داد: هماهنگی ها و پیگیری های این موضوع توسط مجموعه سپاه استان قم صورت گرفته است اما همه این بخشش ها و اقدام خداپسندانه از سوی مردم و خیرین انجام شده است.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه برگزاری مجموعه امروز توسط یکی از نواحی استان انجام شده است، گفت: ظرف 48 ساعت گذشته 12هزار سبد کالا آماده شده است که از این تعداد پنج هزار مورد به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: در طی امروز و فردا 25هزار سبد کالا توسط سپاه توزیع خواهد شد و البته تعداد  آمارها بیش از این مقدار می باشد چرا که برخی سبد کالا ها توسط خیرین، مردم و یا همسایگان توزیع می شود.
سردار شاهچراغی افزود: پیش بینی ما این است که در استان قم بعد از سخنان مقام معظم رهبری  در طی یک ماه مبارک رمضان 110هزار سبد کالا با ارزش میانگین 250 هزار تومان توزیع شود.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام خدپسندانه یک نهضت است که مردم قم آن را رقم می زنند.
فرمانده سپاه قم بیان داشت: این اقدام بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه و در برخی شهرها  رزمایش مواسات نام گذاری شده است .
وی تصریح کرد: استان قم را طبق طرحی به 53 محله تقسیم بندی کرده ایم و همه شناسایی ها صورت گرفته است و سعی می کنیم تا این بسته ها به صاحبان برحق خود برسد و البته سعی کرده ایم که در این توزیع کرامت مردم و مومنین حفظ شود.


 انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/19342
اخبار مرتبط

نظرات شما