آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی قم برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کارگری تامین اجتماعی استان صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی قم در این آیین گفت: سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان هر سال از اواخر تیرماه اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه و فعالیت های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کرده و با ارزیابی این فعالیت ها بازنشستگان شایسته را انتخاب و به صورت نمادین از آنان تقدیر میکند.
وی با اشاره به معیارهای انتخاب بازنشستگان نمونه استان قم بیان کرد: موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته،کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و ازکارافتادگان نمونه استان قم است.
وی تصریح کرد: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم بیان کرد: تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و از کارافتادگان کلی که در عرصه کار و تولید سلامت جسمانی خود را از دست داده‌اند و همچنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ما است.
دادخواه افزود: امسال 2 بازنشسته و همسر بازمانده انتخاب و در این آیین از آنان تقدیر شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: تامین اجتماعی استان قم امسال با انجام اقدام های گسترده، کاهش هزینه ها و تسریع در ارایه خدمات به مخاطبان توانست گام های بلندی در حوزه تحقق جهش تولید بردارد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: خدمات مناسبی در حوزه رفاهی تامین اجتماعی با همکاری کانون بازنشستگان به بازنشستگان استان قم ارائه می‌شود که اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی از جمله این خدمات است.
در این آیین که محمدفاضل ترکمان رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان نیز حضور داشت ، محمد ابراهیم بهرامی و اعظم یارجانعلی به ترتیب به عنوان بازنشسته نمونه کارگری و همسر بازمانده نمونه کارگری تامین اجتماعی قم معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19715
اخبار مرتبط

نظرات شما