رایزنی برای رایگان شدن اینترنت شاد در مناطق محروم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما درباره بازگشایی مدارس با اشاره به اینکه اولویت ما آموزش حضوری است، اظهار کرد: هیچگاه آموزش‌های دیگر را به آموزش حضوری رجحان ندادیم چرا که مدرسه کارکردهای خود را دارد البته اگر اجازه نداشته باشیم، آموزش حضوری نخواهیم داشت.

او ادامه داد: آگاه هستم که خانواده‌ها فرزندانشان را به دست ما سپرده‌اند، بنابراین حداکثر دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دادیم، البته با توجه به اینکه دورنمایی از کرونا نداریم و نمی‎‌دانیم چه زمان این بیماری تمام می‌شود، از این رو باید خودمراقبتی را در مواجهه با این بیماری بیاموزیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی نباید از آموزش باز بماند، گفت: دسترسی همه دانش آموزان به آموزش را تضمین می‌کنیم و تلویزیون هم یکی از ابزارهایی است که امسال برای توسعه آموزش از آن بهره می‌بریم.

او افزود: امسال از شروع سال تحصیلی، دانش آموزان با شرایط کرونا مواجه هستند، بر این اساس اعتقاد داریم معلم و دانش آموزان برای شناخت یکدیگر حتی الامکان حضور داشته باشند به ویژه در دوره ابتدایی که حتی با حضور ۲ دانش آموز سعی داریم ارتباط بین دانش آموز با معلم برقرار شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره ارتقاء قابلیت‌های شبکه شاد با اشاره به اینکه فردا آخرین نسخه این شبکه رونمایی داخلی می‌شود، گفت: نسخه جدید شبکه شاد روز پنجشنبه این هفته هم رونمایی رسمی خواهد شد؛ امکاناتی نظیر حضور و غیاب، دادن صفحه اختصاصی به معلم و دانش آموز هم به این شبکه اضافه شده است.

حاجی میرزایی درباره رایگان شدن اینترنت شاد گفت: فعلا هزینه یک سوم قیمت اصلی است و سعی داریم این هزینه برای همگان رایگان شود یا حداقل در مناطق محروم این هزینه را رایگان کنیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19969
اخبار مرتبط

نظرات شما