۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

به نقل از برایت ساید، پیچیدگی‌های داستانی غیر منتظره و یک نقطه اوج غیر قابل پیش بینی، ویژگی‌ها و عناصری هستند که بسیاری از ما دوست داریم در هر فیلم سینمایی آنها را ببینیم. اگر این نقطه اوج پیوسته در ذهن ما بماند هم باعث می‌شود بار‌ها و بار‌ها از خودمان بپرسیم که چگونه ممکن است یک فیلم اینگونه به پایان برسد. برایت ساید لیستی از اینگونه فیلم‌ها معرفی کرده که پایان‌های شگفت کننده‌ای دارند.

بچه جایگزین «Changeling»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
در این فیلم زنی گزارش می‌دهد که پسرش گم شده است. پلیس خیلی زود پسر را پیدا می‌کند و او را نزد مادر می آورد. با اینکه مشخصات این پسر با چیزی که زن به پلیس گفته بود مطابقت دارد، اما او اصرار می‌کند که این پسر، فرزند وی نیست.

قتل بی نقص «A Perfect Murder»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
شخصیت استیون تیلور با بازی مایکل داگلاس متوجه می‌شود که همسرش (گوئینت پالترو) به او خیانت کرده است، برای همین یک نقشه بی نقص برای قتل همسرش طراحی می‌کند. همه چیز درست و طبق برنامه پیش می‌رود، ولی یک اشتباه کوچک به همراه خوش شانسی و هوش امیلی همه چیز را به هم می‌ریزد.

به هیچکس نگو «Tell No One»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
این فیلم یک داستان مرموز از همسر الکساندر بک به نام مارگو است که به شکل وحشیانه‌ای به قتل رسید. یک مظنون به جرم این قتل دستگیر می‌شود، اما او این انجام این جنایت را رد می‌کند. هشت سال بعد پلیس این پرونده را به دلیل جسد‌هایی که در همان منطقه پیدا می‌شود باز می‌کند. یکی از این اجساد کلید صندوق رابی را به گردن داشت و از طرفی هم الکساندر پیامی از سمت همسر مرده خود دریافت می‌کند.

ناشناخته «Unknown»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
شخصی به نام مارتین هریس از کما بیرون می‌آید و متوجه می‌شود شخصی هویت او را ربوده و حتی همسر او نیز این داستان را باور نمی‌کند. مارتین از زن جوانی درخواست می‌کند که کمکش کند وتا بفهمند که او چه کسی است و چه کسانی درباره هویتش به وی دروغ می‌گویند.

زندانیان «Prisoners»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
دو دختر ۶ ساله در یک شهر کوچک گم می‌شوند. هیچکس نه چیزی دیده و نه شنیده و به همین خاطر شاهدی وجود ندارد. زمان می‌گذرد و تحقیقات همچنان ادامه دارد، ولی به نتیجه‌ای نمی‌رسد. به همین خاطر کلر دوور، پدر یکی از دختر‌هایی که گم شده، خودش به دنبال ماجرا می‌رود. تنها چیزی که او می‌داند این است که دختران آخرین بار نزدیک یک خودرو دیده شده اند. راننده این خودرو دستگیر می‌شود، اما به دلیل نبود شواهد او را آزاد می‌کنند.

خانه رویایی «Dream House»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
ویل آتنتون به همراه خانواده اش به یک شهر ساکت نقل مکان می‌کنند، اما بعدا مشخص می‌شود که شهر ساکتی هم نبوده و یک داستان ترسناک در دل خانه آن‌ها نهفته شده است. در این خانه یک مادر و ۲ فرزندش توسط پدر خانواده کشته شده‌اند و آزاد شدن این قاتل باعث نگرانی ویل شده است. فیلم درمورد ارواح و موارد ماورای طبیعی نیست، اما داستان آن شما را جذب خواهد کرد.

مسافران «Passengers»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
یک روان درمان جوان به نام کلیر به شش بازمانده از یک سانحه هوایی کمک می‌کند تا شوک وارده از این حادثه را پشت سر بگذارند. در طول جلسات درمانی، او متوجه می‌شود که هر کدام از بازمانده‌ها دیدگاه متفاوتی را از اینکه چرا این اتفاق افتاده روایت می‌کنند. بعد از مدتی هم بیماران او یکی از پس از دیگری ناپدید می‌شوند.

گرفتن جان‌ها «Taking Lives»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
یک مامور اف بی آی به نام اسکات، یک ماموریت سخت دارد و آن هم پیدا کردن مجرمی است که افرادی را می‌کشد و سپس با هویت آن‌ها زندگی می‌کند.

نقشه پرواز «Flightplan»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
دختر ۶ ساله کایل پرت به نام جولیا، طی یک پرواز ناپدید می‌شود. خدمه پرواز و مسافران تلاش می‌کنند تا دلایلی را برای گم شدن این دختر ارائه دهند، اما کایل می‌گوید که غیرممکن است یک بچه در هواپیمایی که چند هزار متر از زمین فاصله دارد، ناپدید شود. علاوه بر این مشخص می‌شود که هیچ بلیتی به نام جولیا پرت به ثبت نرسیده است.

غیر قابل مقاومت «Irresistible»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
زنی به نام سوفی متعاقد می‌شود که همکار شوهرش قصد دارد شوهر، بچه و حتی زندگی اش را از وی بگیرد و روز به روز نیز در این موضوع به اطمینان بیشتری می‌رسد.

پسری با پیژامه راه راه «The Boy in the Striped Pajamas»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
این فیلم بر اساس داستان واقعی است که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. پسر هشت ساله یک فرمانده اردوگاه کار اجباری با کودک یکی از زندانیان آشنا می‌شود و با یکدیگر از پشت حصار‌های این اردوگاه ارتباط برقرار می‌کنند. این که این دوستی به چه چیزی منجر می‌شود غیر قابل پیش بینی است.

۸۸ دقیقه «۸۸ Minutes»

۲۰ فیلم برجسته با نقطه اوج غیر قابل انتظار
در سیاتل یک کاراگاه زبده و استاد دانشگاه به نام جک گرام در گرفتن یک قاتل سریالی کمک می‌کند و این قاتل به مرگ محکوم می‌شود. مدتی کوتاه پیش از آنکه این اعدام انجام شود، جک یک تماس تلفنی دریافت می‌کند که به وی می‌گوید تنها ۸۸ دقیقه وقت دارد که زنده بماند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22709
اخبار مرتبط

نظرات شما