کشتی قم صاحب دومین نماینده در المپیک ۲۰۲۱ توکیو شد

رئیس هیات کشتی قم گفت: پس از کسب سهمیه علیرضا نجاتی فرنگی کار مستعد و خوش آتیه قم در المپیک، کشتی این استان در کادر فنی کشتی آزاد صاحب دومین نماینده خود در این رویدادهای مهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی علیایی  افزود: سجاد امیری ماساژور با دانش استان قم به عنوان ماسور تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیری که خود از کشتی‌گیران آزاد کار استان قم در سال‌های نه چندان دور بوده است، درحال حاضر به عنوان ماسور در کنار تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به ارائه خدمات به ملی پوشان کشورمان است.

رئیس هیات کشتی قم افزود: امیری در تمامی مراحل گذشته‌ اردوهای تیم ملی کشتی آزاد حضور داشته و همراه با تیم ملی کشتی آزاد و به عنوان یکی از اعضاء کادر اجرایی و فنی تیم ملی به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو اعزام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز اردوی مشترک فرنگی کاران قم با تیم ملی جوانان ترکیه گفت: این اردو به عنوان پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است که سه فرنگی کار قم در آن حضور دارند.

علیایی ادامه داد: این اردوی مشترک که از روز ۱۹ تیرماه آغاز و تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران زیر نظر روح الله میکائیلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این اردو، کشتی قم چهار نماینده دارد گفت: در وزن ۶۳ کیلوگرم محمدامین جبالی فر، در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی  و در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز صادق عبدالهی از قم در این اردو حضور دارند ضمن اینکه روح الله میکائیلی سرمربی این تیم نیز از مربیان فنی و بادانش کشتی استان است.

علیرضا نجاتی کشتی گیر جوان و بااستعداد قمی توانست با درخشش خود در رقابت های انتخابی المپیک، پس از ۳۲ سال، ورزش قم  را بار دیگر دارای نماینده در این رویداد مهم ورزشی کند.

رقابت های کشتی بازی المپیک توکیو روزهای ۱۰ تا ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27440
اخبار مرتبط

نظرات شما