کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته می‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی یک جریان زنده است که از ایران اسلامی شروع شده است و به‌عنوان یک الگو موفق در جهان معرفی شده است.

 حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در حاشیه سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما اجرای صحیح و کامل بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی ادامه داد: در سه سال اخیر این بیانیه از سوی حزب‌اللهی‌ها مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته است و باید این بی‌مهری جبران شود.
مهدوی ارفع به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک جریان زنده است که از ایران اسلامی شروع شده است و به‌عنوان یک الگو در جهان معرفی شده است.
وی با بیان این که باید به خطوط اصلی و مبنایی انقلاب پایبند باشیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم علت جذاب بودن انقلاب برای کشورهای دیگر را اصول انقلاب می‌دانند.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که 8 سال قطبی کردن جامعه به کشور آسیب زد، افزود: نه‌تنها مادیات بلکه معنویات را در این 8 سال از دست دادیم و باید با توسل و حمایت از ولی‌فقیه این کاستی‌ها را جبران کنیم.




انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/31252
اخبار مرتبط

نظرات شما