در سالن مرکز ملی فوتبال؛

امروز، دومین نبرد زنان فوتسال ایران و روسیه

از ساعتی دیگر در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال دومین و آخرین مصاف تدارکاتی تیم‌های فوتسال زنان ایران و روسیه به انجام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از "ورزش سه" بعد از انجام اولین مسابقه دوستانه بین تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه که با برتری 5-1 روس‌ها به پایان رسید، امروز دومین و آخرین مسابقه تدارکاتی میان دو تیم به انجام خواهد رسید و فردا طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان فوتسال زنان روسیه ایران را ترک می‌کند.

روس‌ها که برای انجام اردوی تدارکاتی پیش از یورو 2022 به تهران سفر کرده‌اند، با تمام قوا در بازی نخست حاضر شده و به نظر می‌رسد در مسابقه امروز هم چنین اتفاقی رخ بدهد؛ در طرف مقابل اما ایران چند مهره‌ی کلیدی خود در اختیار ندارد و با تصمیم سرمربی، بازیکنان باتجربه پیشین هم دعوت نشده‌اند تا با شمایلی متفاوت از همیشه تیم فوتسال زنان ایران مقابل یکی از برترین‌های جهان حضور پیدا کند.

مسابقه امروز (چهارشنبه) از ساعت 15:30 در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به انجام خواهد رسید.

زهرا رحیمی داور اول مسابقه خواهد بود و  مریم ناصری، معصومه جافری و اعظم گلزاری او را در امر قضاوت یاری می‌کنند؛ ضمن آن‌که وحیده رنجبری مسئولیت نظارت بر کار داوران مسابقه امروز را برعهده دارد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31775
اخبار مرتبط

نظرات شما