معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران:

۶ هزار خادم افتخاری در ایام نوروز به زائران مسجد مقدس جمکران خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ۶ هزار خادم افتخاری و نذر موقت در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم صدوقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: 6 هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذر موقت نیمه شعبان در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود و به صورت 24 ساعته در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: چایخانه‌های مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذای نذری گرم را در وعده‌های مختلف توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: در پارکینگ‌های شماره یک و دو ممنوعیت اسکان چادری داریم و پارکینگ‌های شماره سه و چهار مسجد با همکاری شهرداری برای پذیرایی از زائرین آماده شده است، نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی نیز مسئولیت تامین امنیت و ایمنی زائرین را بر عهده دارند.

صدوقی گفت: با توجه به اینکه امکانات مسجد مقدس جمکران محدود است اما اقبال مردم پس از کاهش محدودیت‌های سفر افزایش چشم‌گیری داشت و امسال میزبان زائرین زیادی از سرتاسر کشور هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته شبستان امام حسن عسکری مسجد مقدس جمکران از ساعت 20 تا 8 صبح پذیرای خواهران زائر برای استراحت است و شبستان کربلا و مسجد امام علی(ع) نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: 400 نفر از خادمین ستاد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد جمکران، به عنوان منادیان سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت و توزیع ماسک هم بین زائرین انجام می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32458
اخبار مرتبط

نظرات شما