روش خاص فرماندار انقلابی برای تبریک انقلاب +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

در حالی که برخی مدیران غافل با مسابقه فخرگرایی و تجمل، خوراک تبلیغاتی رسانه‌های ضدانقلاب را تولید می‌کنند غلامرضا آباد، فرماندار شهرستان بندرلنگه به همراه جمعی از جوانان محله حیدرآباد در سالروز ورود تاریخی امام راحل و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت کمک به ساخت مدرسه این محله دست به کار شد.

در واقع همه مدیران، با کار جهادی و حضور در جمع مردم باید مدیریت بی‌تشریفات و بی‌منت منظور نظر امام راحل و رهبر انقلاب را زنده کنند.


بار‌ها امام امت خود را خادم ملت خواند و مردم را، ولی نعمتان واقعی انقلاب دانست. سبک مدیریت دهه شصت نباید در غبار گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

حجاب و حائل بین مردم و مسؤولان، بزرگترین تعارض را با صریح احادیث و روایات اسلامی و منش انقلابی دارد. مدیران باید در محلات کمتر توسعه‌یافته و حاشیه‌نشین و روستا‌های دور افتاده حضور پیدا کنند و از نزدیک کمر همت به ارائه خدمت به کوخ نشینانی ببندند که امام‌شان یک مویشان را به تمام دنیای کاخ‌نشینان نمی‌داد.

جنگ اقتصادی نیاز به مردان عمل دارد و مدیران انقلابی که به واقع تربیت‌یافتگان مکتب خمینی کبیر (ره) هستند مردان این میدان هستند.
خودباوری و اعتماد به جوانان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است و مدیران پرتلاش و فروتن در عمل به مردم ثابت می‌کنند هر کجا گفتمان انقلاب اسلامی پیاده شود هیچ بن‌بستی باقی نخواهد ماند.

ایران امروز به مدیران جهادی و با انگیزه نیاز دارد. مدیرانی که کم شعار دهند و زیاد عمل نمایند. در چهل سالگی از عمر پر برکت انقلاب به این تجربه رسیده‌ایم که توکل به خدا و اتکاء به توان داخلی تنها راه نجات و سعادت است.

مردم هرگاه مدیران و مسؤولان نظام را در کنار خود و در هیات یک خدمتگذار ببینند قطعا دلگرم‌تر و امیدوارتر خواهند شد.

فاصله‌های بین مسؤولان و مردم را باید با برداشتن تشریفات، نرده و محافظ کم کرد. قطعا امروز که ایران انقلابی به رشد و بالندگی خوبی رسیده منویات مقام معظم رهبری و به‌خصوص جوانگرایی در مدیریت می‌بایست راهگشای همه امورات کشور باشد.



انتهای پیام/
منبع:فارس
http://qomefarda.ir/3454
اخبار مرتبط

نظرات شما